خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگاربسیج نیوز خوزستان در شوشتر همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آئین کلنگ زنی سالن ورزشی به همت بسیج سازندگی سپاه شوشتر در روستای دیلم باحضور مسولان شهرستان ومسولان محلی به زمین زده شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

برادر اسمعیل نژاد مسول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی وپیروزی شکوهمند نظام جمهوری اسلامی به همه شرکت کنندگان ابراز داشتن که این ناحیه باهمکاری گروه های جهادی در حوزه ها وپایگاههای مقاومت توانسته در جهت رفع محرومیت زدایی در بخش های مختلف شهرستان توانسته گام بلندی حتی در راستای ایجاد اشتغال هم بردارد.
مسول بسیج سازندگی سپاه شوشتر در ادامه خاطرنشان کردند که بسیج سازندگی ناحیه شوشتر باتوجه به رویکرد ایجاد اشتغال وکمک به قشر آسیب پذیر جامعه در سالهای گذشته هم به ساخت منازل مسکونی وهم با اعطای وامهای مختلف درزمینه های گوناگون سهم خوددرراستای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی می باشد ایفا نموده است.
ایشان در ادامه افزودند که بسیج سازندگی سپاه شوشتر درسال جاری با همیاری ومساعدت دیگر ارگان ها ساخت منازل جهت محرومان شهرستان را آغاز نموده است.
برادراسمعیل نژاد در پایان از زحمات گروه های جهادی حوزه های مقاومت وپایگاههای تابعه ناحیه شوشتر در راستای همکاری با این قسمت وهمچنین از گروه جهادی شهید محمدی مستقر در حوزه یک روستایی کمال تقدیر وتشکر را داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها