فرمانده سپاه ناحیه اشکذر با صدور پیامی از حضور پرشور، انقلابی و حماسی مردم ایران به ویژه شهرستان اشکذردر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ قدر دانی و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
به گزارش بسیج اشکذر: فرمانده سپاه ناحیه اشکذر بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت، مردم ولایت اشکذر و سایر روستا‌های حوزه استحفاظی که همراه با خیل عظیم میلیونی مردم در سراسر کشور بوده است، قدردانی می‌کند.
سرهنگ سیداسدالله امامی حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور شهرستان اشکذردر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
امامی ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات