سیدنورالدین نعمتی عضو شورای اسلامی شهر فومن در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد بارکوسرا لاهیجان گفت: ثمره این انقلاب خون شهداست و این امنیت در خطرناک ترین منطقه دنیا ایران را به جزیره ثبات تبدیل کرده است لذا امروز همه ما مدیون این شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۷۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، سیدنورالدین نعمتی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد بارکوسرا لاهیجان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی همواره غرب به جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد چهره ای متفاوت از انقلاب اسلامی در جهان معرفی کند.

عضو شورای اسلامی شهر فومن اظهار کرد: غربیها احساس کرده بودند یک تحول و نظام ضد سلطه در خاورمیانه در حال به وجود آمدن است و از این موضوع به شدت آشفته شده بودند و شروع به تقابل با این پدیده نوظهور کردند.

این آزاده و جانباز دوران جنگ تحمیلی با اشاره به تلاش استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: غربی ها در راستای دشمنی با انقلاب اسلامی دست به استراتژی های خاصی زدند و با تبلیغات گسترده انقلاب اسلامی را نظامی مغایر با نظام های بین‌الملی جلوه دادند، ولی تمام این ترفند ها باشکست مواجه شد.

وی بیان داشت:بروز توطئه های مختلف در کشور از جمله قائله کردستان، گنبد، طراحی کودتا، حمله به طبس و ... و شکست در این طراحی ها موجب شد تا دشمن جنگ تحمیلی را بر علیه کشور راه بیاندازد.

سید نورالدین نعمتی تاکید کرد: در این جنگ نابرابر رزمندگان اسلام با رهبری حضرت امام(ره) هشت سال با صدام جنگیدند و حاصل این پیروزی و ثمره این انقلاب خون شهداست و این امنیت در خطرناک ترین منطقه دنیا ایران را به جزیره ثبات تبدیل کرده است لذا امروز همه ما مدیون این شهدا هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر فومن در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولی بگوید که شهدا برای ایران هیچ کاری نکردند ان مسئول غلط می کند، در صدو پنجاه سال گذشته در تمامی جنگها شکست خوردیم زمین دادیم و به دشمن امتیاز دادیم، ولی فرزندان شما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک این کشور را به دشمن ندادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات