مشاور قائم مقام سازمان صدا و سیما:

مردم در این 40سال به وظیفه خود عمل کردند اکنون نوبت مسئولان است

مشاور قائم مقام سازمان صدا و سیما در جمع مردم مراغه گفت: مردم در طول چهل سال در همه صحنه ها به خصوص در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه خود عمل کردند، این بار نوبت عمل به وظیفه از سوی مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۵۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی افزود: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی به وظیفه خود عمل کردند و امیدواریم که مسئولان هم در رفع مشکلات مردم موفق عمل کنند.
وی ادامه داد: 22 بهمن یوم الله است و هیچ ملت و انقلابی در دنیا همانند انقلاب اسلامی، پیروزی انقلابشان را گرامی نمی دارند و باید گفت که انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد و این روز ماندگار است.
حجت الاسلام میرتاج الدینی اضافه کرد: ملت ایران در 22 بهمن سال 57 با رهبری امام خمینی(ره)، سرنوشت و تاریخ خود را تغییر دادند و پیروزی بزرگی را رقم زدند که در طول تاریخ بی سابقه بود.
وی اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات در حوزه های مختلف، ملت ایران همچنان پای انقلاب خود ایستاده اند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: 22 بهمن روز تجدید قوای ملت ایران، روز تجدید پیمان با شهدای انقلاب، روز بیعت با امام خمینی(ره) و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ملت ایران، ثابت کردند که انقلاب اسلامی پیر نشده و پرنشاط تر و پرشورتر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت انقلاب اسلامی سراسر منطقه را در برگرفته است، افزود: در طول این چهل سال همواره روی پای خود ایستاده و در مقابل زیاده خواهی های هیچ یک از ابرقدرت های جهان کوتاه نیامده ایم.
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: باید ترامپ و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که در طول این چهل سال چه کسی شکست خورده است، باید بدانند که امروز در لبنان تفکر انقلاب اسلامی حاکم است نه تفکر آمریکایی.
وی ادامه داد: امروز مسئولان انقلاب اسلامی آزادانه و با استقبال پرشور از سوی مردم و مسئولان سوریه و عراق در این کشورها حضور پیدا می کنند و اما ترامپ شبانه و به صورت مخفیانه وارد عراق و سوریه می شود و این نشان دهنده تاثیرگذاری انقلاب اسلامی است.
مشاور قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: در دنیا مولفه ها و شاخصه هایی برای توسعه هر کشور وجود دارد که در اکثر آن شاخصه ها کشور ما در ردیف 20 کشور برتر دنیا قرار دارد.
حجت الاسلام میرتاج الدینی اضافه کرد: امروز ایران در حوزه نفت و گاز در رتبه چهارم دنیا و در حوزه نظامی به عنوان 13 کشور برتر دنیا شناخته می شود که البته در آمار حوزه نظامی قدرت نظامی سپاه و بسیج در نظر گرفته نشده که اگر منظور شود در ردیف هفت کشور برتر دنیا در حوزه نظامی هستیم.
وی چهار ویژگی سازش ناپذیری در مقابل کفار، ولایت محوری، وحدت و انسجام ملی و معنویت گرایی را عامل بقا و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها