مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان
وقتی قرار بود کامل ترین دین خدا ظهور کند اشرف مخلوقات در سن تکامل یعنی چهل سالگی به پیامبری رسید البته علی رغم میل باطنی استکبار جهانی، انقلاب اسلامی بواسطه وجود ولایت و رهبری همچنین حضور شما به چهل سالگی رسید
کد خبر: ۹۱۱۱۰۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در مراسم ۲۲ بهمن در جمع نیروهای انقلابی و ولایت مدار بخش طغرالجرد کوهبنان  گفت دشمن برنامه های فراوانی برای امروز داشت که تمامی حیله های آنان با حضور نیروهای خدوم انتظامی بر باد رفت و مردم ایران اسلامی شکوه و عظمت خاصی خلق کردند .

وی خاطر نشان کرد عدد چهل در تمام آیین ها عدد مقدسی است زمانی که حضرت موسی به کوه رفت قرار بود سی روز بماند که این مهم ده روز اضافه شد و به چهل روز رسید.

ایشان خاطر نشان کرد در دین اسلام هم عدد چهل مقدس است حضرت مهدی(عج) بعنوان مرد چهل ساله ظهور خواهد کرد و کسی که چهل حدیث حفظ کند فردای قیامت مانند فقیهان محشور می شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود وقتی قرار بود کامل ترین دین خدا ظهور کند اشرف مخلوقات در سن تکامل یعنی چهل سالگی به پیامبری رسید البته علی رغم میل باطنی استکبار جهانی، انقلاب اسلامی بواسطه وجود ولایت و رهبری همچنین حضور شما به چهل سالگی رسید و آرزوی دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی یادآور شد دشمن از اول انقلاب در برابر ما صف آرایی کرد با تحمیل جنگ ،تهدیدها و تحریم ها در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی بود اما  رسیدن انقلاب به چهل سالگی نشانی است که آمریکا در آستانه افول و نابودی قرار دارد .

حجت الاسلام فقیهی ادامه داد آمریکا از هیچ راهی برای ضربه زدن به کشور ما دریغ نورزید که به لطف خدا در تمام صحنه ها شکست خورد در حالی که بیش از پنجاه کشور را جمع کرد که به انقلاب ضربه بزند اما قطعا نصرت و یاری خدا با ملت ایران است. 

وی تصریح نمود انقلاب اسلامی اصول و شالوده ای دارد که حضرت امام آنها را ترسیم کرد که احیای اسلام ناب محمدی در راس اصول قرار دارد اولین چیزی که در اسلام ناب مورد توجه است تعلیم و تعلم است.

ایشان بیان داشت بزرگترین جنایت طاغوت بیسواد نگه داشتن مردم بود تا هر گونه تزریق فکری را بپذیرند و نوکر گوش به فرمان آنان باشند 

در زمان طاغوت بیسوادی ندانستن خواندن و نوشتن بود اما امروز بیسوادی ندانستن علم روز دنیاست. ایشان گفت دنیای استکبار می داند ذخایر زیر زمینی در حال اتمام است انرژی آینده انرژی اتمی است لذا آمریکا جلوی علم اتمی ما را گرفته اما ملت ایران بر انرژی هسته ای بعنوان حق مسلم یادکرد تا در نیروگاه ها و تهیه داروهای مورد نیاز و... بهره ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود باید به فکر نسل های آینده باشیم علم روز دنیا را فرا بگیریم جهان استکبار چنین چیزی را نمی خواهد البته مقابله با استکبار جهانی باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است .

وی تاکید نمود استکبار می خواهد امت ها زیر سلطه او باشند اما اسلام چنین چیزی را نمی خواهد امروز هم اروپا با لوایح مختلف درصدد سرگرم کردن ملت هاست تا برجام پا بر جا بماند لذا جا دارد که آنان از ملت ایران  عصبانی باشند و به فرموده شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرند.

ایشان خاطر نشان کرد ما فرزندان مکه و منی ،عاشورا ،فرزندان مکتب حضرت زهرا (س)و حضرت زینب(س) هستیم و شعار هیهات من الذله را همواره سر می دهیم تا در کنار ولایت و رهبری استقلال و آزادی خود را حفظ کنیم .

حال انقلاب که با همت شما؛ خون شهدا و راهبری امام به ۴۰ سالگی رسید برای حفظ آن باید چه کرد?  که به گفته امام خامنه ای مد ظله العالی افق انقلاب روشن می باشد. که برای حفظ انقلاب اسلامی در موارد ذیل اهتمام داشته باشیم ۱. اختلافات را کنار بگذاریم (که همه ملت ها و گروه ها باید وحدت داشته باشند و بزرگترین حیله دشمن تفرقه است و به گفته امام خامنه ای مد ظله العالی هر کسی دامن به اختلافات  بزند منافق است)

وی افزود: جامعه بصیر دومین دلیل حفظ انقلاب اسلامی می باشد که جامعه بصیر حق را از باطل تشخیص می دهد. که در آخر الزمان فتنه ها رنگارنگ می باشد که علمدار انقلاب فرمودند تنها راهی که شما را از فتنه ها نجات می دهد شهدا و وصیتنامه شهدا می باشد. و سومین دلیل برای حفظ انقلاب اسلامی شناخت دشمن می باشد.

ارسال نظرات