خبرهای داغ:
اكرم محمدي
امام جمعه گلپايگان در جشن چهل سالگي انقلاب:
حجت الاسلام كرامتي در بخش پاياني راهپيمايي 22 بهمن گلپايگان،حفظ انقلاب را در گرو حفظ وحدت، روحیه و تفکر انقلابی ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا کرامتی امام جمعه گلپایگان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ، ضمن درود بر آگاهی و بصیرت ملت همیشه درصحنه ایران خصوصاً مردم انقلابی گلپایگان اظهار داشت:حضور مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تداعی کننده آن شور و شکوه و عظمت و مجاهدت در زمستان سرد سال ۱۳۵۷ می باشد و امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی حضور مردم زیر بارش رحمت الهی ، تداعی کننده آن خاطره های شکوهمند وعزت بخش وافتخار آفرین است.

وی با بیان اینکه چهل ساله شدن انقلاب اسلامی، به راحتی و با عبور از یک‌ مسیر هموار، بی دست انداز و بی مانع نبوده بلکه مسیری بسیارسخت با گردنه های دشوار توأم با جنگ هشت ساله تحمیلی و ویرانگر، تحمیل ترورها، فتنه ها وتحریمهای سخت وشکننده را طی نموده است عنوان کرد: طی نمودن این مسیر پر تلاطم با صبر و استقامت و اراده محکم ملت عزیز ایران بدست آمده، زیرا مقتدای ملت، سالارشهیدان حسین بن علی(ع) وبی بی فاطمه زهرا(س)بوده و می باشد.

وی تصریح کرد: طی نمودن این مسیر طولانی تنها درسایه حفظ وحدت، روحیه و تفکر انقلابی ملت ایران بوده است زیرا روحیه انقلابی به اسلام ناب محمدی پایبند است و درمقابل اسلام وا پس گرا ، متحجر و اسلام سکولار بریده ازسیاست که هردو تحت حمایت آمریکا هستند و مواضعشان را درحمایت از این اسلام می بینند قرار دارد.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه اسلام ناب محمدی، آینده انقلاب اسلامی را تضمین می کند عنوان کرد: این مردم با تشخیص امام و رهبری عزیز و درایت وبصیرتشان همیشه درصحنه حضورداشتند و انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی را با مقاومت و پایداری خود دربرابر دشمنان حفظ و بیمه کردند.

وی در ادامه افزود: این استقامت وپایداری هزینه هایی داشت که ملت ایران با فدا کردن جان خود و عزیزانشان همچون  شهدای جنگ تحمیلی، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم هزینه آن را پرداخت نمودند بطوری که هم اکنون سيادت و استقلال سیاسی وعزت وشکوه وعظمت ملت ایران الهام بخش و الگو برای تمام مردم جهان شده است.

حجت الاسلام کرامتی در خاتمه  با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند من یک انقلابی ام خاطر نشان کرد: همه مسئولین نظام و آحاد مردم باید انقلابی بوده وتفکر انقلابی داشته باشند زیرا با این تفکر می توان جهانی شد و می توان دربرابر استکبار جهانی ایستاد و سرانجام این ایستادگی و مقاومت، پیروزی نهایی جبهه حق درمقابل جبهه باطل می باشد ان شاءالله

‌‌‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها