خبرهای داغ:
جانشین معاونت اطلاعات راهبردی سپاه گفت: دشمنان مردم ایران را نشناخته اند که این مردم علی رغم مشکلات معیشتی و نارضایتی هایی که دراین زمینه دارند اما بین مشکلات نظام و انقلاب تفاوت قائل هستند و انقلاب برایشان ارزش دارد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سیاری جانشین معاونت  اطلاعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم شهرستان قاینات با بیان این که  افتخار ما همین مردمی هستند که با حضورشان در صحنه بار دیگر به دشمنان نشان دادند که برای دفاع از نظام همیشه در صحنه هستند گفت: امروز آمریکا در حال افول و نابودی است و به جمع بندی خود آمریکایی ها ، ایران روز به روز رو به رشد و دشمن روز به روز در حالت افول است .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در منطقه خاورمیانه  و با شعار نه شرقی و نه غربی اتفاق افتاد و همین برای دشمنان سخت بود.

سیاری به جنگ 8 ساله برعلیه ایران و همچنین شدید ترین تحریم هایی که پس از پیروزی انقلاب بر علیه ما به راه انداختند اشاره کرد و گفت: در آن دوران ما حتی برای یک سلاح کلاش به دشمنان محتاج بودیم و امروز حرف برای گفتن در منطقه داریم.

وی اضافه کرد: خروجی جنگ، قدرت دفاعی بومی ما شد و امروز در بحث موشک جزو ده کشور اول دنیا هستیم .

سردار سیاری اظهارکرد: به اعتراف خود غربیها بازیگر اصلی در منطقه جمهوری اسلامی ایران است و ایران توانسته است در بسیاری از مولفه ها از جمله قدرت موشکی، مباحث علمی، بهداشتی ، هسته ای در بین ده کشور اول جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

جانشین معاونت راهبردی اطلاعات سپاه انسجام ملی و قدرت منطقه ای را از مولفه های برتری ایران در منطقه ذکر کرد و گفت: آمریکایی ها با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال فروپاشی و براندازی ایران بودند اما پس از 40 سال خودشان هم فهمیده اند که امکان فروپاشی ایران وجود ندارد و لذا تغییر راهبرد داده و از حالت آفندی به حالت پدافندی درآمدند و خروج آمریکا از برجام یکی از همین  دستاوردها بود.

وی ادامه داد:آمریکایی ها تمرکز خود را روی مولفه های دیگر از جمله انسجام ملی و انرژی(نفت) قرار دادند  و این که رهبری، مردم و رویکرد انقلابی را زیر سوال ببریم و در بین مردم تفرقه بیاندازیم و کاری کنیم که ضد انقلاب جسور شوند و نیروهای انقلابی منفعل شوند و دربین  توده مردم نیز ناامیدی و نارضایتی راه بیاندازیم واین نارضایتی ها و ناامیدیها را به اعتراض و سپس اعتراض را به شورش تبدیل کنیم را در برنامه های خود قرار دادند.

سردار سیاری گفت: آنها سال 97 را برای خودشان سال فروپاشی نظام اعلام کردند و گفتند وقتی نارضایتی ها هم وجود داشته باشد و نفت ایران هم به فروش نرسد خودشان به سمت میزمذاکره و برجام خواهند آمد.

وی ادامه داد: ماهها برای خودشان در فضای فیزیکی و مجازی تبلیغات راه انداختند وبا این ترفند که مردم پای نظام نیستند و عده ای از ضد انقلاب های داخل و خارج نیز با همدیگر متحد شدند و در فضای مجازی جو لان دادند اما تجمعات آنها باز هم با شکست مواجه شد.

سردار سیاری اظهارکرد: آنها مردم ایران را نشناخته اند که این مردم علی رغم مشکلات معیشتی و نارضایتی هایی که در این زمینه دارند اما بین مشکلات نظام و انقلاب تفاوت قائل هستند و انقلاب برایشان ارزش دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که اگر با فشار های اقتصادی مردم را ناراضی  هم بکنیم، اما رویکرد نظام و انقلاب تغییر نکرد و لذا روی مسئله انسجام ملی و رهبری و شعارهایشان می خواهند کمبودها را به نام رهبری تمام کنند و مردم را چند دسته کردند تا  رویکرد انقلابی را از مردم بگیرند.

سردار سیاری درادامه سخنان خود بیان داشت: امروز هدف دشمن نا امیدی و بی اعتمادی مردم است و نکند با زبانمان حرفی زده شود که باعث ناامیدی مردم شویم.

وی گفت:همه ما وظیفه داریم پای انقلاب بایستیم  و تلاش دشمن بسیار سنگین است اما اگر ما به وظیفه خود عمل کنیم آمریکا روبه نابودی  هست و خواهد بود.

سیاری در پایان با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) گفت: ایشان  فرموده اند: آمریکا مانند تار عنکبوت است و من واهمه ای از آمریکا ندارم و نگرانی من از اختلافات داخل است ولذا مواظب باشیم که ناخواسته در پازل دشمن قرار نگیریم.

در ابتدای جلسه فلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه با اشاره به جنایات آمریکا گفت: آمریکای جنایتکار بعد از جنگ جهانی دوم به نام دموکراسی خون بیش از 30 میلیون نفر را به زمین ریخته است.

وی ادامه داد: امروز صدای مرگ بر آمریکا مثل 40 سال قبل بلند است و اگر می خواهیم بدانیم حق هستیم یا باطل باید به دشمن نگاه کنیم ودشمن ما آمریکاست و ما هم مسیر درستی را انتخاب کرده ایم.

فلاحتی با اشاره به کارنامه نظام در حوزه های مختلف علمی ،هسته ای ،بهداشتی ،موشکی و... گفت: افتخار می کنیم که امروز جزء ده کشور برتر دنیا در زمینه های مختلف هستیم.

نماینده مردم  قاینات و زیرکوه در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود اشاره کردو گفت: کلنگ بیمارستان دوم با اعتبار اولیه 7 میلیارد و200 میلیون تومان در سال اول و اعتبار بیش از 4 میلیاردی در سال آینده ظرف چند روز گذشته به زمین زده شد.

وی به  تجهیز بیمارستان 32 تخت خوابی حاجی آباد،درمانگاه آرین شهر،خضری ،نیمبلوک اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت ودرمان اقدامات خوبی در شهرستان های قاین و زیرکوه رقم خورده است.

وی به پیگیری های انجام شده برای جاده قاین- بیرجند و قاین- زیرکوه نیز اشاره کرد و گفت: خبرهای خوشی برای جاده نیز در راه است و استاندار و مجمع نمایندگان استان پیگیری های زیادی داشته اند.

فلاحتی  به پیگیری کارخانه های نیمه تعطیل در شهرک صنعتی شهرستان از جمله کار خانه UPVCاشاره کردو گفت: به زودی این کارخانه نیز رسما به بهره برداری خواهد رسید.

وی موضوع فولاد را یک اختلاف داخلی بین کارفرما ودولت ذکر کرد و گفت: به زودی فاز اول  کارخانه فولاد بنا به قولی که دولت داده است  راه اندازی خواهد شد.

فلاحتی به پیگیری های انجام شده برای پادگان قاین نیز اشاره کرد و گفت: خبرهای خوشی برای پادگان قاین داریم  و به زودی کار آغاز خواهد شد.

وی از شروع به کار کتابخانه مرکزی قاین که سالها راکد بود خبرداد ودرادامه با اشاره به مجوز دانشگاه فرهنگیان  گفت: دانشگاه پردیس فرهنگیان برای سال اول مجوز ماده28 را گرفته است ولی بنا به دلایلی این کلاسها در مهرماه برگزار نشد و طبق قول مسئولین از ترم بهمن دانشجو خواهد داشت و برای ادامه کار نیازمند همکاری مسئولین استانی  وحمایت استاندار هستیم که با رفع مشکل  اولیه سال آینده نیز جذب دانشجوی تربیت معلم در شهرستان خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها