کارشناس دینی:

فاطمیه درس ولایت مداری می‌دهد

حجت الاسلام ضیایی با تأکید بر اینکه فاطمیه درس ولایت مداری می‌دهد، گفت: مشکلات امروز انکار نشدنی است، ولی این کاستی‌ها به انقلاب اسلامی برنمی گردد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام قاسم ضیایی کارشناس دینی عصر امروز در مراسم چهل محفل عزاداری که به شکرانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در مسجد المهدی (عج) قرچک برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان یک فرد ولایی جانش را در راه حق تقدیم کرد و با شهادتش به امت فهماند پشتیبانی از ولایت در هر شرایطی واجب است و باید صورت گیرد.

وی افزود: حال کنونی جامعه بهترین موقعیت برای سنجش ولایتمداری امت است، امروز با تمام مشکلات و سختی‌ها باید پای کار بود، از ولایت دفاع کرد و در راه حق ثابت قدم ماند.

استاد حوزه ابراز کرد: درس حضرت صدیقه کبری (س) به ما این است که دنیای استکبار از هر حربه‌ای برای فشار به انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کند، بر ما هم لازم است تا از آرمان‌های امام و ثبات انقلاب کوتاه نیاییم حتی اگر نیروی کفر بیشتر از نیروی حق باشد.

وی با یادآوری اینکه حضرت زهرا (س) یک تنه پای امامت و ولایت ایستاد، گفت: ایستادگی آن حضرت برای این بود که ما هم امروز از نعمت ولایت برخوردار باشیم و برای ایستادگی در برابر ظلم و فساد الگویی برای خود داشته باشیم.

مسؤول سابق بسیج طلاب قرچک با تأکید بر اینکه فاطمیه به ما درس ولایت مداری می‌دهد، تصریح کرد: مشکلات امروز انکار نشدنی است، ولی یقیناً این کاستی‌ها به انقلاب اسلامی برنمی گردد، همانطور که کوتاهی فرد مسلمانی را نباید به پای اسلام گذاشت.

حجت الاسلام ضیایی در پایان با عنوان اینکه انقلاب با اقتدار به حرکت خود ادامه خواهد داد، بیان کرد: ان شاءالله جوانان در کنار دیگر اقشار جامعه با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب خواهند بست تا چشم دشمنان از این ایستادگی کور خواهد شد./#

ارسال نظرات