مهدی میرزایی
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران مطرح کرد؛
حجت الاسلام نوری زاده گفت: دشمن که می دانست اگر تجربه انقلاب به ۴۰ سال برسد، کشور‌های اسلامی بیدار می شوند؛ امروز روسیاه‌ترین آدم‌های زمین شدند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۶۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران امروز در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر پیشوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ بشریت بوده است، گفت: این انقلاب دستاورد‌های زیادی در حوزه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و دیگر ابعاد مختلف داشته است که مهم‌ترین آن‌ها دستاورد استقلال، آزادی و امنیت بوده است که امروز شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب صنعتی که در غرب اتفاق افتاد، آن‌ها شعار جدایی دین از سیاست را مطرح کردند و این موضوع را به کشور‌های مستعمره خود القا کردند و گفتند دین مربوط به ابعاد فردی است و ما برای تشکیل حاکمیت به دین و معنویت نیاز نداریم.

این مقام مسؤول با اشاره به سخن یکی از بزرگان دین، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی که ایران مستعمره انگلیس و امریکا بود، حدود هفتاد درصد از مردم منکر معاد بودند، ما یادمان نمی‌رود چیزی جز فساد، فحشا و تباهی از حکومت قبل از انقلاب حاصل نمی‌شد.

وی انقلاب اسلامی را دستاورد بزرگ تاریخ بشریت و منتهی آمال انبیای الهی دانست و یادآور شد: از سال یازده هجری تا سال ۶۵ هجری امام و معصوم در جامعه حضور داشتند، اما مردم در کنار آن‌ها نبودند، در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) هم ما می‌دانیم که امام در پس پرده غیبت است، با وجود نوابی که برای ارجاع فرمایشات امام به مردم و رجوع کار‌های مردم به امام وجود داشت، اما باز ولی فقیه جامع الشرایطی که بتواند حکومتی را شکل بدهد نبود و اگر بود مقطعی بود و یا مردم او را قبول نداشتند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی تهران معصوم و یا جانشین معصوم و ملت و یا امتی که در کنار امام نقش آفرین باشند را ۲ مؤلفه مورد نیاز تشکیل حکومت اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در طول تاریخ می‌بینیم که این دو مؤلفه هیچگاه در کنار هم نبوده اند.

وی با اذعان به اینکه انقلاب ما از خط امام جدا نیست، اضافه کرد: امام شخصیتی بود بصیر، با ایمان، معتقد، متدین، انقلابی و شجاع که مردم به دنبال او می‌گشتند، امروز هم بر ما لازم است تا هر سال امام و شهدا را را یاد کنیم، آنها ولی نعمتان ما هستند.

مشاور دیوان محاسبات با اشاره به تأکیدات مقام معطم رهبری مبنی بر یادآوری منش و خاطرات امام، بیان کرد: امام به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و می‌دانست در این راه سکوت جایز نیست و باید پیامش به گوش امت برسد.

وی خاطرنشان کرد: امام حرکت انقلابی خود را قبل از سال ۵۷ آغاز کرده بود و به امت و مردمی که قرار بود کنار او قرار بگیرند، ایمان داشت و می‌گفت سربازان من امروز در گهواره‌ها هستند، به خدایی هم که برای او انقلاب کرده بود ایمان داشت که آن رأس همه ایمان‌ها است.

حجت الاسلام نوری زاده در پایان ضربه به اصل اسلام و ضربه به حکومت اسلامی را ۲ هدف امروز دشمن برشمرد و مطرح کرد: دشمن می‌دانست اگر تجربه موفق انقلاب اسلامی به چهل سالگی برسد، آن‌ها بیچاره و همه کشور‌های اسلامی بیدار می‌شوند؛ امروز روسیاه‌ترین آدم‌های روی زمین هستند./

ارسال نظرات