مهدی میرزایی
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج:
سردار ابراهیم پور با اذعان اینکه اگر انقلاب به چهلمین سالش می‌رسد به برکت دعای مردم انقلابی است، گفت: شهدای انقلاب مردانه پای انقلاب اسلامی ایستادند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عظیم ابراهیم پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین (ع) روستای قلعه نو پیشوا با بیان اینکه چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است، اظهار کرد: متأسفانه در مسیر حرکت به سمت مبارزه با جبهه باطل تعدادی منحرف شدند.

وی با اذعان به اینکه اگر انقلاب به چهلمین سالروزش می‌رسد به برکت دعای مردم ثابت قدم و انقلابی است، افزود: شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم مردانه پای انقلاب اسلامی ایستادند.

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) اضافه کرد:، اما آنان که از مسیر حق منحرف شدند، همان‌هایی بودند که امان نامه را پرت کردند و خود را یا به قدرت یا به مدرک و یا به شهوت فروختند.

راوی دفاع مقدس با ابراز اینکه افرادی برای این انقلاب مفید هستند که زحمت کشیده و با شهدا پیمان می‌بندند، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اگر اهل نماز اول وقت نیستیم بیاییم با شهدا پیمان ببندیم که اهل نماز اول وقت شویم و زکات و خمس مالمان را بپردازیم و محکم و قاطع پای کار ولایت بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همان‌هایی که امروز دنبال تحمیل fatf بر ما هستند، ۵۲ کودتا را برای نابودی ما اجرا کردند، آقایانی که اصرار بر تصویب fatf دارید با مردم صادق باشند، با تصویب آن فشار تحریم ۱۰‌ها برابر می‌شود اگر این را نمی‌دانید خدا آگاهتان کند.

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اعلام اینکه در دنیا ۲ مکتب برای مدیریت جهان برنامه دارند، مطرح کرد: یکی مکتب شیعه که جامعه جهانی مهدوی افق حرکتش است و دیگری صهیونیست، اما اهل سنت، مسیحی و بودا هیچکدام برای مدیریت جهان برنامه‌ای ندارند، برجام و موارد دیگر همه بهانه است دشمن برنامه دارد ریشه انقلاب اسلامی را بزنند.

فرمانده دفاع مقدس با تأکید بر لزوم وحدت همه مردم کشور، از طراحی فتنه ۹۸ از سوی دشمن خبر داد و تصریح کرد: دشمنان ما و آمریکا برای آشوب در ایران آرایش خود را تنظیم کرده اند.

ابراهیم پور در پایان با ابراز اینکه باید کینه‌ها را کنار گذاشت، گفت: دل‌ها را باید به هم نزدیک کرد تا شاهد تکرار فتنه ۸۸ نبود، دوران اصولگرا و اصلاح طلب گذشته است، به فرموده مقام معظم رهبری اکنون انقلابی و غیرانقلابی داریم، کسی که طرفدار سرمایه داری، اسراف، رانت و حقوق نجومی اند، غیرانقلابی هستند./

ارسال نظرات