مهدی میرزایی
پیام تشکر فرمانده سپاه پیشوا از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛
سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا از مردم شهید پرور برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۵۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا از مردم شهید پرور برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

پیام تشکر جناب سرهنگ سلطانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا از مردم شهید پرور ، برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به شرح ذیل می باشد:

درود خدا به روح مطهره و مقدسه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه پیشوا که با حرکت عظیم خود در قیام ۱۵ خرداد سال۴۲ برگ زرینی را در تاریخ رقم زدید و بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران تجدید بیعت با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدند .

این حضور عظیم ،پرشور و حماسی شما مردم عزیز مشت محکمی بر دهان کفار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار ، که گفته بودند که ایران اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید ، بود .

شما مردم عزیز یکی از بی نظیر ترین و باشکوه ترین حماسه های مردمی را خلق کردید و یقیناً این وحدت و یکپارچگی منجر به حفظ ، تثبیت و تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد شد .

لذا بدین وسیله به عنوان خادم مردم فهیم بر خود میدانم که از حضور شما مردم فهیم در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظله العالی ) و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که موجب سرافرازی ایران اسلامی گردید تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای شما مردم عزیز خواستارم ./#

ارسال نظرات