نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: درب های جمهوری اسلامی برای مذاکره با کسانی که دشمن کینه توز ملت ایران هستند و همواره خلف وعده و بد عهدی خودشان را در مذاکرات گذشته هم که به صورت جمعی نه اختصاصی با آمریکا انجام شده بود به اثبات رساندند به روی آنها همواره بسته است.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۳۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک فرصتی برای تجدید پیوند دوباره همه ملت به ویژه نسل چهارم انقلاب که در زمان وقوع انقلاب حضور نداشتند و با حضور در برنامه های دهه فجر به ویژه یوم الله 22 بهمن این فرصت را پیدا می کنند که در کنار خانواده و آحاد مردم و نسل اول و دوم انقلاب در این صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: نسل جوان با حضور در راهپیمایی ها و صحنه های مختلف انقلاب با اتفاقات و واقعیت هایی که در این چهل سال و حتی در قبل از انقلاب انجام شده است آشنا می شود و همین باعث ایجاد زمینه ای موثر برای ادامه دادن به راه نسل اول و دوم انقلاب می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امانت بزرگ انقلاب اسلامی در آینده به دست نسل چهارم می افتد که با توجه به اهمیت این موضوع باید مسئولین و نسل اول و دوم انقلاب بتوانند راه پرافتخار انقلاب را برای جوانان تبیین کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امروز مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر به شکل عملی نشان دادند دست از ارزش ها و آرمان های خود برنمی دارند و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی بار دیگر عشق و علاقه خود را به انقلاب به رخ جهانیان کشاندند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتشار شایعاتی مبنی بر سفر ترامپ به تهران! و مذاکره مجدد با آمریکا گفت: آمریکایی ها همیشه برای ایجاد رابطه و برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی گدایی و دریوزگی کرده اند ولی درب های جمهوری اسلامی برای مذاکره با کسانی که دشمن کینه توز ملت ایران هستند و همواره خلف وعده و بد عهدی خودشان را در مذاکرات گذشته هم که به صورت جمعی نه اختصاصی با آمریکا انجام شده بود به اثبات رساندند به روی آنها همواره بسته است.

ارسال نظرات