استاندار مرکزی گفت: بهترین پیام و یا آموزش برای استمرار راه انقلاب اسلامی این است که پدران و مادران فرزندان خود را در چنین مراسماتی بیاورند و از نزدیک صحنه های انقلاب را مشاهده کنند تا بتوانند آینده این انقلاب را بسازند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بهترین پیامی که ما به عنوان خدمت گذاران مردم می توانیم به نسل جدید این انقلاب بدهیم همین حضور مردم در راهپیمایی است.

وی افزود: امروز در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم که جمعیتی از جوانان،کودکان که سن آنها بین ده تا پانزده سال بود جلوتر از پدران و مادران با در دست داشتن تابلوهای محتوایی آمده بودند که در واقع با این کارشان هم برای آینده آموزش می بینند و برای آینده تربیت می شوند و هم به هم سن های خودشان آموزشی صحیح می دهند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: بهترین پیام و یا آموزش برای استمرار راه انقلاب اسلامی این است که پدران و مادران فرزندان خود را در چنین مراسماتی بیاورند و از نزدیک صحنه های انقلاب را مشاهده کنند تا بتوانند آینده این انقلاب را بسازند.

وی بیان کرد: همین که در چنین مراسمات ملی و مذهبی مثل همین راهپیمایی باشکوه هرکس با هر عقیده، گرایش سیاسی،قوم و رنگی حضور پیدا می کند و اتحاد بی نظیر در ارزش ها را رقم می زنند این خود یک آموزش قوی برای نسل جوان می باشد.

استاندار مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: پیام این راهپیمایی باشکوه برای همه کشورها حمایت قاطع ایران اسلامی از مظلوم و برائت از ظلم و ستم می باشد.

ارسال نظرات