عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را نصیب این ملت و کشور کرده است و نسل جوان کشور با هم افزایی و اتحاد بین یکدیگر نقشی موثر در پیشبرد انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۲۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیات رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر وظیفه نسل جدید کشور در برابر تحقق آرمان های انقلاب گفت:انقلاب اسلامی ایران به راحتی و به سادگی به دست نیامده است،به همین دلیل از نسل جوانمان انتظار داریم با یک مطالعه ژرف مسائل انقلاب را رصد کنند و شرایط قبل از انقلاب را بررسی کنند.

وی افزود: اینکه بیگانگان بر کشور سلطه داشتند و اجنبی ها همیشه سرنوشت کشور را در دست می گرفتند را در نظر بگیرند و با استقلالی که اکنون طی این چهل سال به دست آمده است مقایسه کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جوانان شرایط امروز را ببینند،استقلال سیاسی و شرایطی که در سطح بین المللی داریم را رصد کنند و دستاوردهایی که از رهگذر چهل ساله انقلاب به دست آمده است را نگاه کنند و در برخی دستاوردها در منطقه رتبه یکم و برخی هم در دنیا رتبه اول تا سوم را به دست آورده ایم.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را نصیب این ملت و کشور کرده است و نسل جوان کشور با هم افزایی و اتحاد بین یکدیگر نقشی موثر در پیشبرد انقلاب داشته باشند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت قدرشناس ایران با حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان اسلام و انقلاب چه در داخل و چه در خارج اعلام کردند که تهدید و تحریم و چالش های اقتصادی ذره ای از اراده آنان کم نکرده و راهی که انتخاب کرده اند را تا پایان ادامه می دهند و بر عهید که با شهدا بسته است ثابت قدم خواهد بود.

ارسال نظرات