نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در مراسم ۲۲ بهمن کوهبنان

انقلاب اسلامی ایمان ،خودباوری و عزت را به ملت ها هدیه داد

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان: ولی فقیه مولای ما در عصر غیبت است ملت ایران در پرتو ولایت اسوه و الگو برای جهانیان شدند و آنان را بیدار کردند ایمان ، خودباوری و عزت را به ملت های دیگر هدیه دادند
کد خبر: ۹۱۱۰۹۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, همزمان با یوم الله 22 بهمن مردم ایران اسلامی با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان و تهدیدهای بی اثر سران آمریکا دادند تا آنان و ایادی شان بدانند ایران و ایرانی که الگویش امام حسین (ع) و قیام عاشوراست همیشه تاریخ سرافرازانه در مقابل مستکبران ایستاده و زیر بار ظلم نخواهد رفت. مردم شهرستان کوهبنان از پیر وجوان، زن و مرد، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا و مسئولان با در دست داشتن عکس حضرت امام خمینی (ره) ،عکس مقام معظم رهبری مد ظله العالی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.  در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت حقیقتا چهل سال عزت و اقتدار و دفاع از ارزش ها را پشت سر گذاشتیم جا دارد یاد و خاطره حضرت امام و شهیدان همیشه جاوید را گرامی بداریم .

وی خاطر نشان کرد مردم سلحشور و مومن کوهبنان تا حد توان در مراسم امروز حضور پیدا کردند که همه از لطف خدا و ولی فقیه هست چون اقتدار اسلام و ایران اسلامی از مردم است لذا در قدرت انقلاب مردم پایه هستند .

ایشان ادامه داد انقلاب اسلامی با یک شکوه ،جلال و عظمتی آمد کاری بی بدیل در دنیا انجام داد ریشه کفر و ظلم را بعد از هزاران سال در ایران از بین برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت حضرت امام خمینی (ره) احیاگر و مجدد اسلام بود این را همه کسانی که فهم دارند بیان می کنند چون هنر ناب انقلاب اسلامی است و هنرمند واقعی حضرت امام خمینی(ره) بود.

 وی گفت امروز انقلاب در جای جای جهان شناخته است در حالی که انقلاب اسلامی رهبری معظم، مردمی، مدیر مدبر، بصیر و ...دارد که توانسته یک تنه در این میدان بدرخشد و جهان اسلامی را رهبری کند .

ایشان تصریح نمودانقلاب توانست جلوی فروپاشی کشورهای مهمی را بگیرد در حالی که صلاح آنان کلام و پیام امام بود چون انقلاب اسلامی ثمره 14قرن زحمات اهلبیت است .

حجت الاسلام عربپور خاطر نشان کرد  فرمان مولای متقیان در دستان حضرت روح الله اجرایی شد اسلام و انقلاب اسلامی در جهان رسوخ پیدا  کرد .

وی بیان داشت دشمنان تلاش ها کردند تا مانع پیشرفت انقلاب شوند اما امروز انقلاب بالنده تر از هر زمانی به پیش می رود و مردم 22بهمن تماشایی خلق کردند در حالی انقلاب ما نشات گرفته از قیام عاشورا و کربلاست .

ایشان تاکید کرد دشمنان بدانند هر چه تحریم ها بیشتر شود ملت ایران بالنده تر،بصیر تر و استوار تر می شوند تا در راه مستقیم که همان خط ولایت و رهبری است حرکت کنند .

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان ابراز داشت ولی فقیه مولای ما در عصر غیبت است ملت ایران در پرتو ولایت اسوه و الگو برای جهانیان شدند و آنان را بیدار کردند ایمان ، خودباوری و عزت را به ملت های دیگر هدیه دادند لبنان را بیدار نمودند که وجود حزب الله از ثمرات انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) است .

وی گفت تونس، یمن، بحرین و هر کجایی که ندای انقلاب رفت مردم به پا خواستند و طاغوت های زمان را ریشه کن کردند امروز صدام کجاست 

مردم پای انقلاب ،ولایت و رهبری همچنین  ارزش ها ایستادند لذا دشمنان نابود شدند امروز بلوغ کامل انقلاب را شاهدیم در حالی که به برکت انقلاب امروز میلیون ها جوان عالم و سلحشور داریم که با تمام وجود در میدان هستند. 

ایشان یادآور شد ایران در عرصه های علمی در رتبه های برتر قرار دارد در حوزه های علمیه مقام اول دنیا را داریم نگذارید زندگی شما از روحانیت جدا شود چرا که آنان در همه صحنه ها در کنار مردم هستند. 

حجت الاسلام عربپور بیان داشت دشمنان در تلاش هستند بین مردم و ولایت فاصله بیندازند در حالی که در و دیوار این مملکت مملو از ارزش هاست .

ایشان تصریح نمود امروز شاهد ذلت و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم در حالی که زوال غربی ها را شاهدیم انقلاب اسلامی آنان را خسته و زمین گیر کرده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان افزود انقلاب را خطرها و موانعی هم تهدید می کند اما با وجود رهبری و حضور در مردم صحنه انقلاب به پیش می رود البته مکتب ما پایه هایی همچون  امام و امت دارد.

ارسال نظرات