خبرهای داغ:
با صدور پیامی:

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین از حضور انقلابی مردم تشکر کرد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با صدور پیامی از حضور پرشور، انقلابی و حماسی مردم ایران به ویژه شهرستان قزوین در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن۹۷ قدر دانی و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با صدور پیامی از حضور پرشور، انقلابی و حماسی مردم ایران به ویژه شهرستان قزوین در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن۹۷ قدر دانی و تشکر نمود.

متن پیام بدین شرح است:

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه شهرستان قزوین در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود تشکر می‌کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت، مردم ولایت مدار شهرستان قزوین از جمله اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت غربی و شرقی، اقبال شرقی و سایر روستاهای حوزه استحفاظی که همراه با خيل عظيم میلیونی مردم در سراسر کشور بوده است، قدردانی می کند.

همه آمدند ، از پیر و جوان، مرد و زن، کودک و بزرگ و… تا به مسولین کشور بگویند ما هنوز بر عهدی که با ولایت بستیم وفادار هستیم لذا شما با شجاعت، اقتدار انقلاب را در دنیا فریاد بزنید و از یاوه گوییها و تحریمها و تشرهای عروسکهای پوشالین استکبار و آمریکا و غرب نترسید.

از این رو باید همگی شاکر این حضور با عظمت بوده و با تمام توان در را خدمت به این نظام و انقلاب و مردم سابقون السابقون باشیم و مسوولین مشکلات اقتصادی، بیکاری و معشیتی مردم را حل کنند.انشالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار