خبرهای داغ:
سردار شریف اذعان کرد: با رهبری پیامبر گونه امام مستضعفان و امام خامنه ای توانستیم دست آمریکاییان را از کشور قطع کنیم و آنها سد بزرگی مانند حزب بعث و صدام را در اختیار داشتند و با شروع دهه پنجم انقلاب دست آمریکایی ها در برخورد با ایران خالی می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن‌تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل سال است که انقلاب اسلامی علیرغم تمام عداوتها و خیانت های استکبار هدف خویش را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: در سال ۵۷ دو امپراطور شرق و غرب بر سر همه چیز اختلاف داشتند اما برای برخورد با انقلاب متحد بودند. یا کشور ها باید به نظام کموکنیستی یا غرب می پیوستند و قدرت آنها به حدی بود که کشور ها را تقسیم کرده بودند .
وی افزود: نمونه بارز اختلاف افکنی بنام آلمان شرقی و عربی، یمن جنوبی و شمالی بودند و تنها جایی که نتوانستند موفق عمل کنند انقلاب اسلامی بود. آمریکایی ها انواع خیانت ها و کارشکنی ها را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند که کودتا، درگیری های مرزی، تهاجم خارجی ، اختلافات قومی و مذهبی انجام دادند.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: با رهبری پیامبر گونه امام مستضعفان و امام خامنه ای توانستیم دست آمریکاییان را از کشور قطع کنیم و آنها سد بزرگی مانند حزب بعث و صدام را در اختیار داشتند و با شروع دهه پنجم انقلاب دست آمریکایی ها در برخورد با ایران خالی می باشد.
سردار شریف افزود: وزیر خارجه امریکا ان قدر دست خالی بوده که برای بدخورد با انقلاب از یک دختر بچه خبرنگار کمک‌ و راه حل می خواهند و منافقین که بیش از ۱۸ هزارنفر از جوانان و مسئولان انقلاب را شهید کردند و در عملیات مرصاد فرمان آتش برای تهاجم به ایران صادر کرد. این سازمان به عنوان ستوان پنجم دشمن عمل کردند و خود را اپوزیسیوم انقلاب و مشاوران کاخ سفید می دانند.
وی با اشاره به تناقض در حقوق بشر غرب و دمکراسی گفت: آمریکایی ها بعو از ۷تریلیون دلار هزینه کردن در عراق با چراغ خاموش و مخفیانه به عراق می آید و ناکامی امریکا در مواجهه با ایران در زمینه کودتا،جنگ نیابتی، دفاع مقدس راهی جز شکست نداشتید و با راه اندازی داعش بر دروازه های دمشق و بغداد کوبیدید که امروز با دفاع جانانه فرزندان انقلاب دست خالی و سرگردان این مناطق را ترک می کنید.
سردار شریف گفت: حمله امریکایی ها به سوریه وعراق برای انهدام جبهه مقاومت و نابودی قدرت جمهوری اسلامی بود. آمریکایی ها را ما آزموده ایم و در صحنه اسارت تفنگداران آمریکایی ها دیدیم که چقدر ذلیل هستند و آنها کوچکترین توانی برای درگیری با جمهوری اسلامی ندارند و در نهایت سرنوشتی مشابه صدام و حزب بعث در انتظار آنها خواهد بود.
سردار شریف افزود: غرب نمی تواند با تحریم های خود کشور را با چالش مواجهه کنند و با تحریم بنزین، با تکیه بر توان فرزندان شما در قرار گاه خاتم پالایشگاه خلیج فارس ساخته شد و به عنوان کشور صادر کننده بنزین در دنیا مطرح خواهیم بود.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها