عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر ۴۰ ساله خود حتی یک روز هم از شر تحریم در امان نبوده و دشمنان با امید کشیدن ایران پای میز مذاکره بر سر ارمان‌های انقلاب این تحریم‌ها و فشار‌ها را بر ایران تحمیل کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛محمدرضا باهنر، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر محلات گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که بلوک شرق و غرب به دنبال تسخیر جهان و سروری و آغایی جهانی بودند و اجازه نمیداد کسی بر علیه منافع آن‌ها حرکتی داشته باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با یک دنیا مبارزه کرد و با اخلاصی که در حرکت خود داشت، پرچم نه شرقی و نه غربی را بلند کرد و نشان داد دین می‌تواند قدرت شرق و غرب را به زیر بکشد.

باهنر افزود: امام (ره) بدون هیچ پشتوانه مادی در راهی گام برداشت که آینده آن را به روشنی می‌دید و امید مستکبرین بعد از انقلاب، برای بازگشت خودشان به کشور بعد از به بن بست رسیدن انقلاب و ایدئولژی اسلامی را به یاس تبدیل کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با معرفی مردم ایران به عنوان تنها ملت ایستاده در مقابله با تروریسم بیان کرد: مردم ایران در راه مقابله با تروریسم ۲۰ هزار شهید تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: در آغاز پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی با تجهیز و پشتیبانی از صدام، جنگی ۸ ساله را بر کشور ما تحمیل کردند که بنا بر گزارش شورای امنیت سازمان ملل این جنگ بیش از یکهزار میلیارد دلار به این کشور خسارت زد.

باهنر با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب بر علیه ایران طی ۴۰ سال گذشته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر ۴۰ ساله خود حتی یک روز هم از شر تحریم در امان نبوده و دشمنان با امید کشیدن ایران پای میز مذاکره بر سر ارمان‌های انقلاب این تحریم‌ها و فشار‌ها را بر ایران تحمیل کردند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکا در طول ۲۰ سال گذشته با فتنه انگیزی در منطقه، برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده و در آینده نیز قطعا این تحریم‌ها و فشار‌ها ادامه خواهد داشت.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مشکلاتی در کشور بیان کرد: دشمنان پای میز مذاکره آمدند تا به قول خودشان تولید بمب هسته‌ای در ایران را ۴۰ سال به تاخیر بی اندازند و این درحالی است که ما ۱۰۰‌ها سال با تولید بمب هسته‌ای فاصله داریم چرا که اراده‌ای برای ساخت بمب نداریم.

وی با اشاره به برخی دستاورد‌های انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته گفت: متوسط سن دانشمندان هسته‌ای ایران ۳۵ سال است و این در حالی است که این متوسط سنی در کشور‌های مدعی تکنولوژی و صنعت هسته‌ای نزدیک به ۶۰ سال است.

باهنر افزود: امروز ایران در حالی در رتبه ۱۵ یا ۱۶ تکنولوژی دنیا قرار دارد که در گذشته امکان تولید کوچکترین و جزیی‌ترین قطعات صنعتی را نداشتیم و امروز، تولید علم در ایران، در رتبه‌های برتر جهانی قرار دارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین خاطر نشان کرد: نسل دوم انقلاب در جنگ تحمیلی موفق عمل کرد و توانست معادلات جهانی در جنگ را به نفع ایران تغییر دهد و نسل سوم انقلاب نیز در مباحث علمی و تکنولوژیکی توانستند جایگاه ایران را ارتقاء دهند به نحوی که در بحث بهداشت و درمان ایران امروز در جایگاه سوم آسیا قرار دارد و نسل‌های آینده انقلاب نیز علاوه بر مواجهه با فتنه و جنگ نرم دشمن وظیفه تلاش در راه پیشرفت و تعالی کشور را بر عهده دارند.

ارسال نظرات