امام جمعه آذرشهر در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به حضور پرشور راهپیمایی امسال گفت: با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز نشان دادیم که پس از گذشت چهل سال هنوز بر سر آرمان ها واهداف خود ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  امین رشتبری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی وظیفه مسئولان را در رسیدگی به مشکلات سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا از روی دلیل و منطق است، افزود: دولت امریکا با حمایت خود از انواع دسیسه ها و نقشه های براندازی علیه ملت ایران خود باعث این دشمنی شده است.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به کودتای 28 مرداد در حمایت از شاه مخلوع ایران و حمایت از گروههای تروریستی معاند نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: وقتی این جریانات و دشمنی ها را می بینیم باید هم از آمریکا نفرت داشته باشیم.

وی با انتقاد از دخالت های کشورهای اروپایی و آمریکا در امور سایر کشورهای منطقه به بهانه حقوق بشر گفت: کشور فرانسه در عین سرکوب مردم خود وآسیب زدن به آن ها که معترض سیاست لیبرالی دولت هستند دم از حقوق بشر می زنند.

حجت الاسلام رشتبری با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر عملکردی کاملا مخالف حقوق بشر دارند خاطر نشان کرد: اگر مدافع حقوق بشرید چرا به منافقین که قاتل 17 هزار ایرانی هستند در کشور خود پناه داده اید وچرا حامی داعش و گروههای تکفیری هستید.

وی با اشاره به اهمیت رصد تحرکات ونقشه های دشمن گفت: همیشه باید مراقب اعمال ونقشه های دشمن باشیم چرا که دشمن همیشه و در همه حال واز هر راهی در صدد نابودی ما است.

ارسال نظرات