امام جمعه موقت تهران گفت:تمام عزت یک ملت وابسته به اطاعت آن ملت از رهبر عادل و ساده خویش است اگر امروز ملت ایران مقتدر است در سایه این رهبری است .
کد خبر: ۹۱۱۰۷۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  شهر کرمان در  جمع با شکوه مردم و مسئولین با بیان اینکه مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی امروز برگ زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی افزودند، گفت: مردان و زنان سلحشوری که ایمان، استقامت، بصیرت و وفا داری خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و رهبر معطم انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: جوانانی که در میدان نبرد دفاع مقدس از سرداران رشیدی چون حاج قاسم سلیمانی ها درس آموختند چرا که خطه کرمان خطه سردار سلحشور سپاه اسلام است و شما مردم در این مدرسه و در محصر این آموزگاران درس آموخته اید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهار دهه از عمر خویش به دستاوردهای بزگی دست یافته و قله های بلندی را فتح نمودهاست، ابراز کرد: برای ملت بزرگ ایران افتخارات دست تیافتنی را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن جمهوری اسلامی به نماد مردم سالاری دینی، شکل گیری نظام برآمده از اراده ملت، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است،  عنوان کرد: جوانان این دیار باید با عزمی راسخ راه را برای تحکیم ارکان مردم سالاری دینی هموار کنند و  باید شاهد مشارکت مردم ایران در شکل گیری نهادهای سیاسی باشیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه انقلاب و دفاع مقدس را پیوند و اطاعت با ولایت به پیروزی رساند، ابراز کرد:ما در عرصه های اقتصادی شاهد شکل گیری زیرساخت های اقتصادی کشور در همه زمینه ها هستیم؛ امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ادامه داد: طبق فرموده رهبری ما باید در قدرت اقتصادی جز چند کشور برتر آسیا باشیم این نقشه راه ماست که جوانان بایستی پیشگامان این حرکت عزت بخش و افتخار آفرین باشند.

این مقام مسئول افزود: امروز ایران اسلامی دارای نام و نشان است  و در زمینه فناوری نانو در جهان جزء چهار کشور اول هستیم در حوزه فناوری هسته ای جزو رتبه‌های اول هستیم .

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام اظهار کرد: تمام عزت یک ملت وابسته به اطاعت آن ملت از رهبر عادل و ساده خویش است اگر امروز ملت ایران مقتدر است در سایه این رهبری است .

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وحدت و یکپارچگی رمز شماست و این  ملت به همه عرصه های قدرت دست پیدا می‌کند،  قطعا شما در چهار دهه آینده در افق پیشرفت به توانایی‌های بالایی خواهید رسید.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: استکبار از انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ملت های مقاوم و شجاع منطقه سیلی های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

وی افزود:  عزت و اقتدار بین المللی، پیشرفت در اخلاق و معنویت ؛ قله‌هایی  از عدالت اجتماعی هستند که عدالت پیام پیامبر اعظم (ص) و عدالت پیام انقلاب اسلامی است .

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام در منشور علوی چه زیبا می گوید که مسئولین، مدیران کشور و  مدیران ارشد مبانی دین را پناهگاه خود قرار دهند به این معنی که یک مدیر باید بر اساس آموزه های وحیانی قدم بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق افزود: یک مدیر باید آراسته به ارزش‌های دینی باشد و دین را تکیه گاه و پناهگاه باشد و آن را شمشیر خود قرار دهد و  با شمشیر عدالت جامعه را اداره کند؛  با این روش بر هر دشمنی پیروز خواهید شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: مدیر اگر در نظام اسلامی خود را آراسته به عدالت نکند در این نظام جایگاهی ندارد؛ پیشرفت در اخلاق، پیشرفت امنیت اجتماعی و اخلاقی و پیشرفت در ارتقاء بهره‌وری افق های پیش روی انقلاب اسلامی است و با بهره وری می توان فقر را از جامعه ریشه کن کرد.

وی تأکید کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها در کنار مقتدای خویش و در کنار ملت های مسلمان منطقه حضور یکپارچه ای در برابر همه دنیای کفر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر مزدورانی که سال‌هاست ملت مظلوم غزه را محاصره کردند؛ یعنی مرگ بر رژیمی که سرزمین فلسطین را غصب نموده است؛ یعنی مرگ بر مدیرانی که چهار سال است ملت قهرمان یمن را محاصره کردند؛ یعنی  مرگ بر داعش، مرگ بر جهان خوارانی که عزت و استقلال و عظمت ملت اسلام را برنمی‌تابند.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران امیدواریم همچنان با شعار همیشه ماندگار مرگ بر آمریکا و با عزت و اقتدار شاهد پیشرفت‌های بزرگی در همه صحنه‌ها از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی باشیم.

ارسال نظرات