پایگاه بسیج دریایی شهید جهان آرا در کنارک افتتاح شد

با همت حوزه بسیج سیدالشهدا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک پایگاه بسیج دریایی شهید جهان آرا در اسکله سنگی شهرستان کنارک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، مهندس سنایی، رئیس اداره شیلات شهرستان کنارک در این افتتاحیه گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ لنچ‌صیادی و ۲۵۰ قایق ماهیگیری در این شهرستان فعالیت میکنند.

وی همچنین افزود:قبل از انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های استعماری؛ صنعت صید و صیادی را در اختیار گرفته بودند و صیادان داخلی توانایی مقابله با آنان را نداشتند، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی؛ مردم بومی منطقه بدون کوچکترین دغدغه در منطقه خود مشغول فعالیت در این حوزه میباشند.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک نیز در این مراسم گفت: پایداری و استقامت رمز ماندگاری است و هر کاری که در آن ت. ذره‌ای تزلزل وجود داشته باشد محکوم به شکست است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی هم زمین استقامت مردم بوده است.

وی ادامه داد:حدودا ۹۵ درصد از جمعیت کنارک را صیادان تشکیل می‌دهند و ما باید با توجه به مشکلاتی که بر سر راه این عزیزان وجود دارد؛ دست به دست هم دهیم و مشکلات صید و صیادی را در این حوزه کم‌کنیم.

حق پرست ماموریت بسیج در حوزه آبی را انسجام بخشی بین صیادان و احصا مسائل صیادان و انتقال آن به رده‌های بالا دست و همچنین آمادگی همکاری با دریا بانی جهت تامین امنیت صیادان منطقه عنوان کرد.

همچنین در  این مراسم برادر بسیجی خالد نیازی به عنوان فرمانده پایگاه شهید جهان آرا معرفی گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار