خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، تحریم‌های دشمنان علیه کشور را نشان اقتدار نظام و مردم دانست و گفت: اگر در اوج اقتدار نبودیم تا این حد علیه کشور توطئه ایجاد نمی‌کردند که البته به زودی تمام حیله و مکرهای آنها به خودشان برخواهد گشت.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۲۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان نشان از اقتدار نظام و ملت ایران است/ اقتدار موشکی ما خواب از چشم صهیونیست‌ها ربوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز در جمع پرشور راهپیمایان 22 بهمن دارالمومنین در امامزاده عبدالله(ع) همدان با تقدیر از حضور حماسی مردم در مراسم اظهار کرد: شما خوبان حضوری با شکوه‌تر از سال‌های قبل آفریدید که زبان از تشکر آن عاجز است.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی مصداق بیعت با امام شهیدان است، گفت: این راهپیمایی تعظیم شعائر الهی و نشانه‌های خدایی، مانور مقاومت و جلوه تبری است از دشمنان اسلام  و قرآن که امروز در رأس آنها آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال دارای دو ویژگی است که اختصاص به امسال دارد در تشریح ویژگی خارجی این مراسم بیان کرد: آمریکا در شدیدترین وضعیت تحقیرش قرار دارد و در پی خاورمیانه بزرگ بود که در این راستا تلاش کرد تا لبنان، سوریه ، عراق و... را تحت قدرت بگیرد که  به فضل خداوند متعال در تمامی این عرصه‌ها ناکام شد.

* امروز آمریکا در اوج ذلت و تحقیر است

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در اوج ذلت و تحقیر است، تاکید کرد: ترامپ اظهار می‌کند که ۷ تریلیون دلار در عراق هزینه کرد اما  برای سفر به عراق باید شبانه، رندانه و دزدانه مسافرت  کرد که این همان به معنای «مرگ بر آمریکا» است.

خاتمی با اشاره به اینکه نشست ورشو لهستان در راستای ضربه زن به نظام جمهوری اسلامی تشکیل می‌شد اما به فضل خداوند این نشست تشکیل نشده با شکست روبرو شد، گفت: این نیز یکی دیگر از شکست‌ها و تحقیرهای آمریکا است.

وی با اشاره به ادعای پوچ بولتون مبنی بر اینکه اجازه نمی‌دهیم مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند، افزود:  به کوری چشم دشمنان و بولتون این عنصر حقیر و پست و ضد ایرانی این شکوه و عظمت و این راهپیمایی عظیم در زیر بارش شدید برف برگزار شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در تشریح ویژگی داخلی راهپیمایی عظیم 22بهمن امسال با تاکید بر اینکه ملت ایران پیروزمند میدان هستند، عنوان کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه تا امروز آمریکا را شکست داده و امیداریم در سال‌های آینده نابودی دولت استکباری آمریکا را جشن بگیریم.

* حضور گسترده و حماسی  مردم در راهپیمایی دماغ آمریکایی‌ها را به خاک مالید

وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال شدیدترین فشارها و تحریم‌ها علیه ایران به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بود، اظهار کرد: مردم  با حضور گسترده و حماسی  خود در راهپیمایی،  دماغ آمریکایی‌ها را به خاک مالیدند.

خاتمی در بیان دیگر ویژگی  داخلی راهپیمایی 22 بهمن امسال با تاکید بر اینکه ملت ایران دولت خود ساخته و آدم‌کش داعش را نابود کرد، افزود: امروز از تکفیری‌های وحشی  جنایتکار که نام جنایتشان را دولت داعش گذاشته بودند، خبری نیست که این به برکت نظام انقلاب مقدس اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، تحریم‌های دشمنان علیه کشور را نشان اقتدار نظام و مردم دانست و توضیح داد: اگر  در اوج اقتدار نبودیم تا این حد علیه کشور توطئه ایجاد نمی‌کردند که البته به زودی تمام حیله و مکرهای آنها به خودشان برخواهد گشت.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان خواب‌هایی برای ملت ایران دیده‌اند که به فضل خدا تمام خواب‌های آنها آشفته شده است، تصریح کرد: دشمنان به بهانه گرانی‌ها و فشار زندگی به دنبال جدایی مردم از انقلاب و نظام اسلامی هستند که  به یاری خداوند این مردم و این ولایی‌ها از نظام و انقلاب اسلامی تا آخرین نفس و قطره خون حمایت خواهند کرد.

وی با  اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور بر تلاش و اقدامات جهادی مسئولین در راستای حل این مشکلات تاکید و خطاب به مسئولین گفت: برای مقابله با گرانی‌های افسار گسیخته به مدیریت جهادی، نظارت و مبارزه قاطع با مفسدان و متخلفان اقتصادی لازم است؛ مردم دینشان را به انقلاب ادا کردند از این پس نوبت مسئولان است.

خاتمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از انقلاب است، بر لزوم استمرار حمایت مردم از نظام و انقلاب  تاکید و  خاطرنشان کرد: دشمنان در رسانه‌ها و فضازی مجازی به شدت ناامیدی را در جامعه  پمپاژ می‌کنند اما به لطف خداوند شما با نشاط به حمایت خود از نظام و انقلاب ادامه می‌دهید ضمن اینکه از همین لحظه به بعد تمامی توطئه‌ها نقش بر آب شده و تحلیل‌های آنها عوض می‌شود.

* امروز هر نغمه ناامیدی مردم یک نغمه آمریکایی است

وی با اشاره به اینکه امروز هر نغمه ناامیدی مردم یک نغمه آمریکایی است، افزود: دلسوزان انقلاب بدمند و امید را در جامعه بیش از پیش کنند.

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران 40 سال پیش دزدها را از در بیرون کردند، تصریح کرد: از مسئولین می خواهم مراقبت کنند که دزدهایی که مردم بارشادت و شجاعت از کشور بیرون کردند از پنجره لوایح بین‌المللی استکباری وارد نشوند.

وی با اظهار تاسف از اینکه مدتی کشور معطل آمریکا، برجام و بدعهدی و شرارت آمریکا بود، تاکید کرد: ما ترسی از مذاکره نداریم اما اروپا هم همچون آمریکا قابل اعتماد نیست و همه سرو ته یک کرباس هستند و از اقتدار هسته‌ای نمی‌گویند.

خاتمی با بیان اینکه امروز دشمنان و آمریکا به دنبال آسیب رساندن به اقتدار موشکی ما هستند، یادآور شد: خوشبختانه همه مسؤلین نظام پای اقتدار موشکی ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار موشکی ما خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است، خاطر نشان کرد: وجود موشک‌ها با بردهای 2هزار کیلومتر به معنای این است که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کرده و کمترین خطر و رفتار بی‌ادبانه را نسبت به جمهوری اسلامی داشته باشد، موشک‌های ما مانند صاعقه بر سر آنها فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات