سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: امروز مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۱۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز ۲۲ بهمن ماه و در خروش انقلابی مردم شهرستان قروه سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: امروز مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند.
 

وی با اشاره به ۴ دهه دشمنی استکبار با ملت ایران اسلامی افزود: آمریکای جنایتکار از روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست به دشمنی با ملت ایران اسلامی زد و با تحمیل هشت سال دفاع مقدس سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

فرمانده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: پس از اینکه دشمن نتوانست در هشت سال جنگ تحمیلی به خواسته‌های خود دست یاید فشار اقتصادی و موج تحریم‌ها را آغاز نمود و سعی در از بین بردن مقاومت مردم داشت.

وی ادامه داد:، اما با رهبری‌های حکیمانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با اراده و ایستادگی مردم دشمن همیشه ناامیدتر از سابق بوده است.

آزادی با بیان اینکه امروز مردم آمده اند تا یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان داشته باشند افزود: امروز مردم با حضور باشکوه خود مهر باطل بر دهان یاوه گویانی همچون ترامپ زدند و ایستادگی و اقتدار خود را یکبار دیگر نشان دادند.

وی به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم صهیونیستی اشاره نمود و گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی ضعیف‌تر و ناتوان‌تر از هر روز دیگری است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمود: ه اند قطعا این رژیم منحوس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همیشه و در تمام صحنه‌ها آماده نبرد با دشمن است افزود: امروز نیرو‌های نظامی و انتظامی مقتدرتر از همیشه آماده جانفشانی در راه اعتلای انقلاب اسلامی هستند و با تمام توان در برابر دشمن ایستاده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات