خبرهای داغ:

برگزاری همایش تبیین اندیشه حضرت امام خمینی (ره) پیرامون جایگاه زن در چالدران

همزمان با ایام فاطمیه همایش تبیین اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و جایگاه زن در خانواده با حضور اقشار مختلف در چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۹۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، این همایش به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران و با شرکت جمعی از بانوان فعال در عرصه های مختلف و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان در محل کانون پیروان ولایت کمیته امداد امام (ره) چالدران برگزار شد،

 فرماندار چالدران با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم حضرت امام خمینی (ره) تعالی بخشیدن به جایگاه زن بر اساس تعالیم اسلام بود، گفت: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در تثبیت و تداوم آن نقش بسیار مطلوب و قابل توجهی را ایفاء کردند.

محمدزاده به بیان نقش و جایگاه زن در عرصه های سیاسی، اجتماعی و سایر عرصه ها پرداخت و افزود: زنان همانطور که در امور خانواده عملکردی موفق دارند در عرصه های دیگر نیز با فداکاری، ایثار، تعهد و از خود گذشتگی آمیخته با تدبیر و دلسوزانه فعالیت می کنند.

وی از اقدامات خوب کمیته امداد امام (ره) چالدران تقدیر و اضافه کرد: این نهاد مقدس توانسته با پرداخت تسهیلات کم بهره زمینه اشتغال بسیاری از زنان سر پرست خانوار را در این شهرستان فراهم آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات