خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور در طلیعه چهلمین بهار انقلاب مراسم راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی زیر بارش برف در همدان اغاز شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۸۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

راهپیمایی 22 بهمن زیر بارش برف در همدان آغاز شد/ همه آمدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در طلیعه چهلیمن بهار انقلاب  و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی مردم دارالمومنین همدان برگزار شد.

در سالروز چهلمین فجر آزادی، انقلاب عصر و نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پشت سر گذاشتن 40 سال همراه با تلاطم حوادث و کینه‌توزی مستکبرین و انواع دشمنی‌ها از تحریم، ترور، کودتا، جنگ تحمیلی،  فتنه‌های مختلف و دسیسه‌های ایادی داخلی،  امروز با 40 سال عزت، افتخار، استقامت و ایستادگی در حالی وارد پنجاهمین دهه از این انقلاب الهی می‌شود که مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان گوش به‌فرمان ولی و مقتدای خود، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در میعادگاه یوم الله ۲۲بهمن حضور یافته و به رسم دلدادگی و ارادت، با قلب‌هایی زهرایی بار دیگر حماسه‌ساز شدند و به فرموده رهبری راهپیمایی دشمن‌شکن و پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند تا بار دیگر جبهه اغواگر استکباری و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مأیوس‌تر کنند.

در حالی که هوای همدان سرد و آسمانش برفی بود مراسم راهپیمایی این روز بزرگ با حضور پرشور و با صلابت مردم همدان آغاز و سرمای هوا و بارش برف نیز نتوانست مانع از حضور آنها شود؛ همه آمدند تا بگویند ملت غیور و متعصب ایران اسلامی اجازه دخالت و تجاوز کشورهای بیگانه را حتی به مشتی خاک از این مرز و بوم نمی‌دهد و با اتکا به توان داخلی و ادامه راه خون شهدای والامقام و وحدت و همدلی همیشگی به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست خواهند یافت.

گرچه دشمنان انقلاب و نظام با تمام توان خود در تلاش هستند عزت، عظمت، اقتدار و صلابت این نظام را در پس هیاهوهای پوچ خود مخفی کنند اما همه با گام‌های استوار و با وحدت و همدلی آمدند تا این عزت و اقتدار و عظمت نظام را که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن هست، فریاد بزنند و اعلام کنند که هیچ قدرتی توان مخفی کردن این همه عظمت را ندارد.

شرکت‌کنندگان با حضور در این مراسم  که مشت محکمی به دهان یاوه‌سرایان و استکبار جهانی بود با سر دادن شعارهای انقلابی و کوبنده خود و شعار استکبارستیزی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»،  نجوای استقلال‌خواهی و وحدت‌طلبی سر دادند و در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی و بار دیگر به دهان تمام یاوه‌گویان غربی مُهر خاموشی زده و ثابت کردند که انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان‌های مردم مومن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده‌اند.

حضور پرشور نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب  در مراسم شگفت‌انگیز بود؛ آنها با آنکه صحنه‌های انقلاب و جنگ تحمیلی را  ندیده  و درک نکرده بودند اما طعم امنیت را به خوبی چشیده و به پاسداشت همین امنیت هم که شده در صحنه حضور یافتند.

 حضور کودکان  با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و بادکنک‌های رنگی تماشایی جلوه خاصی به مراسم داده بود.

خبرنگاران نیز با حضور پرشور امروز برای تهیه  گزارش، خبر و مستندات در این مراسم حضور یافته تا حضور با صلابت و با اقتدار مردم را  ثبت و ضبط کرده و به تصویر بکشند.

عکاسان و فیلمبردان نیز با دوربین‌های خود آمده بودند تا صحنه‌ها و جلوه‌های ویژه و جالب را ثبت کنند و نشان دهند که مردم با چه وسعت گسترده‌ای چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند تا این صحنه‌های ملی و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

مردم مومن و ولایتمدار این استان با در دست داشتن پارچه نوشته‌ها، دست نوشته‌ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری با خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من انقلابیم»، «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است»، «جهاد با استکبار، شعار ملت ماست، سازش با آمریکا باعث ذلت ماست»، «بعد چهل سال به‌جا مانده‌ایم ،دشمنِ خود را به عقب رانده‌ایم»، «در جنگ اقتصادی با این ملت، نابود گردد آمریکا با خفّت»، «ما در کنار رهبریم، از پیروان حیدریم»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم» «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «ما تا اخر ایستاده‌ایم» سر داده و عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

هرچند مردم از عملکرد مسئولین و دولتمردان و وضعیت اقتصادی کشور گلایه داشتند اما اعلام کردند که مشکلات اقتصادی و معیشتی ذره‌ای نمی‌تواند آنها را از آرمان‌های انقلاب و اسلام جدا کند و حضورشان در صحنه برای پشتیبانی از ولایت و تنومند کردن درخت انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب است.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  میدان تاریخی امام خمینی(ره) میعادگاه راهپیمایان بود و راهپیمایان از میدان امام‌زاده عبدالله(ع) با پیمودن مسیر منتهی به میعادگاه، دور هم گرد آمدند و یاد و خاطره روزهای انقلاب را زنده  کردند و به همه جهانیان ثابت کردند که رویای آمریکایی تابستان داغ، برپایی جشن کریسمس در تهران، و زمستان سرد برای ایران اسلامی، خواب آشفته‌ای بود که با حضور آگاهانه ملت همیشه در صحنه، هرگز تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات