لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور :

پیروزی سخت شهروند اراک برابر تیم جوان ارومیه

تیم‌های درنا ارومیه و شهروند اراک در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16:00 در سالن ورزشی شهر ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم میهمان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۶۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، تیم‌های درنا ارومیه و شهروند اراک در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16:00  در سالن ورزشی شهر ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2  تیم میهمان به پایان رسید.

دو تیم از ابتدای این دیدار ، بازی متعادلی به نمایش گذاشتند اما شهروند اراک توانست برتری نسبی خود را حفظ کرده و ست نخست بازی را با برتری 25-22 به پایان برساند.

درنا ارومیه که به برد در این دیدار خانگی نیاز داشت ، ست دوم دیدار را نیز بهتر از شهروند اراک آغاز کرد و توانست در ابتدای بازی اختلافی 4 امتیازی ایجاد کند و این تیم ارومیه بود که توانست با نتیجه 25-17 ست دوم بازی را نیز از آن خود کنند تا در ست شماری هردو تیم مساوی باشند.

ست سوم بازی با برتری شهروند اراک آغاز شد و این تیم توانست با نتیجه 26 -24 این ست را با پیروزی پشت سر بگذارد ؛ اما تیم جوان ارومیه که متشکل از بازیکنان تیم ملی جوانان و امید های ایران بود در ست چهارم همانند ست دوم برای شهروند دردسر ساز شد و با حساب 25-18 به پیروزی رسید تا این دیدار به ست پایانی و پنجم برسد.

در ست پنجم تیم شهرند اراک با تجربه خود توانست تیم جوان و انتهای جدولی را با نتیجه 15 بر 12 شکست و پیروز میدان شود.

در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال ، شهروند اراک صاحب دهمین پیروزی خود شد تا با 28 امتیاز در جای دهم جدول قرار بگیرد.

نماینده والیبال استان مرکزی  روز چهارشنبه در تهران به مصاف سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برود.

ارسال نظرات