خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در عجب شیر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت عجب شیر با اشاره به اتحاد و انسجام و حضور مردمی در عرصه های مختلف انقلاب، گفت: هر جا مردم از انقلاب ها و حومت ها جدا شده اند آن نظام فرو پاشیده، امامی که امت نداشته باشد حکمش ضمانت اجرا ندارد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۱۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود:  انقلابی که به چهل سالگی می رسد به اندازه خود انقلاب خیلی مهم است در دنیا هیچ انقلابی پیدا  نمی شود که مثل انقلاب ما پایبند به آرمانها و اصول اولیه انقلاب باشند و تا چهل سال دوام پیدا کند.
وی به علت های استمرار انقلاب پرداخت و اظهارداشت: اعتماد به نفس، خودباوری و ما می توانیم  یک راهبرد و فرمول خطا ناپذیری هست برای پیشبرد و بقای انقلاب لازم و ضروری است.
حجت الاسلام کاملی فر به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: با همین روحیه انقلابی هشت سال جنگ را مدیریت کردیم و هرجا مدیریت ها بی تحرک و غیر انقلابی و نا امید کننده بود آنجا با ناکامی مواجه شدیم.
وی به توصیه های امام راحل به مردم و مسئولین اشاره کرد و گفت: نباید فریب لبخندهای ظاهری دشمنان را خورد دشمنان ما همیشه غیر قابل اعتماد بوده و این مشکل از صدر اسلام وجود داشته که مردم عصر پیامبر(ص) و امام علی(ع) اهل بیت(ع) را دوست می داشتند ولی از دشمنان ایشان بیزاری نمی جستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها