خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
سردار شاهرخی گفت: گروهی این باور را در جامعه القا کردند که باید با دشمن(کدخدا) مذاکره کنیم و این شرک است که جواب آن را هم گرفتند، باید بدانیم که این یک جنگ روانی است که دشمن بوجود آورده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست بصیرتی شهر اقبالیه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: دشمن با تمام تجهیزات نتوانست انقلاب اسلامی و ملت ایران را از پای درآورد ولی متاسفانه یک عده ای با سو مدیریت خواسته یا نا خواسته در داخل نا امیدی را در جامعه راه اندازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروهی این باور را در جامعه القا کردند که باید با دشمن(کدخدا) مذاکره کنیم و این شرک است که جواب آن را هم گرفتند، باید بدانیم که این یک جنگ روانی است که دشمن بوجود آورده است.

سردار شاهرخی بیان کرد: امروز جوانان متخصص، متعهد و نیروی انسانی توانمند در جامعه داریم در حالی که در گذشته همچنین توانمندیهایی نداشتیم و باید از توانمندی ها و ظرفیت این جوانان استفاده کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به پیشرفت های علمی، پزشکی، نظامی و ...‌ گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و استقلالی که داریم پیشرفت های زیادی کرده ایم و در همه زمینه ها جز رتبه های تک رقمی و یا دو رقمی در جهان هستیم، قدرت علمی ما را دنیا اذعان می کند و فقط یک مدیریت می خواهد که آنها را ساماندهی کند و متولیان امر باید به این باور برسند که ما می توانیم.

سردار شاهرخی عنوان کرد: ستاد و قرارگاهی که باید با این مشکلات مقابله کند دولت و مجلس می باشد و باید اولویت ها را تشخیص، و راه های مقابله با آن را پیدا کنند و به این باور هم برسند که می توانند.

وی در خاتمه تاکید کرد: با استقامت و توکل به خداوند می شود به اهداف بزرگ هم رسید و ملت ایران هم فردا با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها