خبرهای داغ:
مشاور مطبوعاتی رییس جمهور در دولت نهم:

حرکت انقلابی مردم ایران به الگوی انقلابهای جهان تبدیل شده است

رامین گفت: نگاه مردم ایران در این انقلاب و هدفگذاری آنان یک حرکت ملی بود اما به قدری خوب این رسالت الهی خود را انجام دادند که خداوند این حرکت را جهانی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور دولت نهم، در نشست بصیرتی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرک ناصرآباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک حرکت فرازمینی بود، اظهار کرد: نگاه مردم ایران در این انقلاب و هدفگذاری آنان یک حرکت ملی بود اما به قدری خوب این رسالت الهی خود را انجام دادند که خداوند این حرکت را جهانی کرد.
وی با بیان اینکه امروز حرکت مردم ایران به الگویی برای انقلاب های جهانی تبدیل شده است، کفت: در حالی در آستانه چله دوم انقلاب اسلامی هستیم که می توان نگاه خداوند به این حرکت را حس کرد.
این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دستان مردم برای دخالت در سرنوشت خود شکل گرفت، تأکید کرد: امروز در سرنوشت کشور تک تک افراد جامعه سهیم هستند این کار بزرگی بود که انقلاب اسلامی کرد تا استقلال سیاسی و شخصیتی داشته باشیم، امروز مشکل یا خطری که در جامعه رخ می دهد یک عده خود را فدا می کنند و صحنه ها حاضر می شوند و مدیریت می کنند.
رامین اظهار کرد: انقلاب، جمهوری اسلامی را درست کرده و همه امور را به مردم سپرده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با داشتن بصیرت و آگاهی مدیران و مسولان شایسته ای را انتخاب کنند.
وی در پایان گفت: مردم باید به این نتیجه برسند که حرکت و موفقیت کشور در سایه انتخاب درست آنها در انتخابات است و اگر مشکلی در کشور وجود دارد باید آن را در رای و سبدهای رای جستجو کرد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار