شهید زینبی در قرچک تشییع شد

خبرگزاری بسیج: آئين تشييع شهید حسین نظری از شهداي مدافع حرم لشکر فاطميون همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر شهید پرور قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  آئين تشييع شهید حسین نظری تبعه کشور افغانستان و از شهداي مدافع حرم لشکر فاطميون ظهر امروز همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر شهید پرور قرچک با حضور مقتدرانه بسيجيان، روحانيان، خانواده معظم شهدا و ديگر شهروندان دوشادوش برادران جمهوري اسلامي افغانستان از محل میدان امام خمینی(ره) تا مقابل مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

پس از تشییع این کبوتر سبک بال، تشييع كنندگان به امامت امام جمعه قرچک بر پیکر پاک این شهید نماز اقامه كردند.

گفتني است این شهید مدافع حرم بعد از ماه ها مأموریت داوطلبانه سه سال پیش در کشور سوریه در دفاع از حریم اهل بیت در جریان مقابله با گروهک های تروریستی و تکفیری اسیر شد و بعد از چند ماه اسارت به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

این شهید 18 ساله به همراه پدر و خواهر خود ساکن روستای داود آباد شهرستان قرچک بوده و مادر وی نیز چند سال گذشته به دیار باقی شتافته بود.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت این شهید روز یکشنبه 21 بهمن ماه از ساعت 10 تا 13 در مسجد حضرت ولی عصر(عج) داود آباد روستای داود آباد قرچک برگزار می شود.

ارسال نظرات