خبرهای داغ:
‍مسول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین

برجام یک عقبگرد بود

‍ سرهنگ برین گفت: الآن ما تا ۱۵ سال حق نداریم یک قدم جلو برویم با این توافق، برجامی که برخی به آن افتخار می‌کنند. فکر می‌کردند آفتاب تابان است، فتح الفتوح است! در حالی که یک رکود، یک توقّف، یک عقب‌گرد بود.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ برین مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی روستای سیاهپوش که با حضور دانش آموزان ، سرپرست بخشداری، بسیجیان و مسولین ادارات بخش طارم سفلی برگزار شد گفت: ایّام شهادت بی‌بی ما است، انقلاب ما انقلاب فاطمی است، انقلاب حسینی است، امام فرزند فاطمه سلام الله علیها بود، رهرو راه فاطمه سلام الله علیها بود. امام، حسینی بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر عزیز ما هم فرزند فاطمه است، رهرو راه فاطمه و امام حسین است. این دو ماه متعلّق به حضرت صدیقه‌ی طاهره، فاطمه‌ی زهرا سلام الله علیها است.

برین بیان کرد: امروز دانشمندان ما هم صاحب انرژی هسته‌ای شده‌اند که اگر این دولت دولت کارآمدی بود، دولت حرف گوش کن بود، قضیّه‌ی هسته‌ای ما متوقّف نمی‌شد. رآکتور تهران را خارجی‌ها زمان شاه به ایران داده بودند، طی این چند سال انرژی آن تمام شد. چند سال قبل ما احتیاج داشتیم که به ما اورانیوم غنی شده بدهند این رآکتور که تعطیل شده را راه بیندازیم.

مسول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر عج افزود: دانشمندان هسته‌ای ما، شهید مصطفی احمدی روشن، شهید شهریاری، عمدتاً این دانشمند جوان شهید مصطفی احمدی روشن که پدر و مادر او هم انقلابی هستند، صریح هستند، زیر بار زور هم نرفتند و نمی‌روند. این جوانان پیش‌قدم شد، آن‌ها غنی‌سازی ۲۰ درصدی را تأمین کردند.

وی تصریح کرد: الآن ما تا ۱۵ سال حق نداریم یک قدم جلو برویم با این توافق، برجامی که برخی به آن افتخار می‌کنند. فکر می‌کردند آفتاب تابان است، فتح الفتوح است! در حالی که یک رکود، یک توقّف، یک عقب‌گرد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار