چهل سال انقلاب،چهل سال افتخار/ شکوه چهل ساله

حماسه‌آفرینی مردم شهید پرور استان مرکزی در چهلمین فجر انقلاب آغاز شد

مردم ولایی و انقلابی استان مرکزی روز دوشنبه با شرکت پرشور، گسترده، ولایی و انقلابی به‌رغم سردی هوا در خیابان‌ها در راهپیمایی باشکوه چهلمین یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم راهپیمایی شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 8:30 صبح در شهرهای مختلف استان مرکزی آغاز شده است.

بیعتی دیگر با امام و رهبری و آرمان های نظام توسط مردم شهر اراک

مراسم جشن انقلاب 22 بهمن در شهر اراک، از ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه به‌رغم سردی هوا در میدان شهدا همراه با اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی و اجرای ویژه برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان همراه با پخش زنده تلویزیونی آغاز شده است.

همچنین مراسم با شکوه راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب راس ساعت 10 صبح از مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم همراه با سخنرانی "آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری" عضو هيئت رئيسه خبرگان رهبري برگزار می شود.

 مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و مشت‌های گره کرده به سمت خیابان محسنی و مصلی در حرکت هستند تا بار دیگر انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

ساوجی ها بار دیگر حماسه ای تماشایی به نمایش گذاشتند

شرکت‌کنندگان ساوجی در این حماسه بزرگ ملی از میدان روبروی دبیرستان باقرالعلوم تا میدان انقلاب راهپیمایی کرده و اعلام کردند تا پای جان پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر پشتیبانی خود را از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری اعلام کردند.

حضور پررنگ نسل چهارم و پنجمی ها در حماسه محلاتی ها

امسال میدان نماز در محلات قرارگاه وعده راهپیمایان چهلمین 22 بهمن ماه بود و از ساعات ابتدایی صبح امروز، موج جمعیت با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرچم جمهوری اسلامی آمده‌اند تا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و با ندای دشمن‌شکن الله اکبر؛ صحنه‌های همیشه ماندگاری را به نمایش در آورند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی محلات با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» تنفر و انزجار خود را بعد از گذشت 40 سال از استکبار جهانی اعلام کردند.

حضور چشمگیر کودکان تا پیرمردها و پیرزن‌ها حماسه دلیجان

قشرهای مختلف مردم دلیجان از پیر تا جوان در این مراسم شرکت کردند تا باری دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبند،شرکت کنندگان از میدان شهید عسگریان به سمت میدان بسیج حرکت استکبارستیزانه خود را تا مسجد جامع این شهر ادامه می دهند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل پرچم‌ها و پلاکاردهایی انزجار خود را از دشمنان اعلام کرده و شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس را سر می دهند.

خروش حماسی تفرشی ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مردم ولایتمدار شهرستان تفرش صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور حضوری گسترده در راهپیمایی چهلمین 22 بهمن را از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان آزادی و تا رسیدن به مصلی ولایت حرکت می کنند.

راهپیمایان ضمن سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و اسرائیل، نابودی دشمنان، عربستان، داعش و... نفرت خود را از دشمنان اسلام و انقلاب فریاد زدند.

خلق حماسه ای فراموش نشدنی از مردم دیار بنیان گذار جمهوری اسلامی(خمین)

در طلیعه چهلمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار شهر امام راحل همچون سایر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و از میدان 15 خرداد به سمت میدان مدرس عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار شهر خمین در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عزمی راسخ میثاقی ناگسستنی با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب بسته و با خلق حماسه‌ای عظیم تمام فتنه‌های فتنه‌گران را نقش برآب کردند.

راهپیمایی تماشایی تر از همیشه مردم کمیجان

راهپیمایی 22 بهمن در شهر کمیجان از ساعاتی پیش با حضور پرشور و کم‌نظیر مردم این شهر از میدان شهرداری به سمت خیابان انقلاب تا مسجد صاحب الزمان (عج) آغاز شده است، حضوری که در پاسخ به ندای امام خامنه ای با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» و «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است» تماشایی‌تر از هر سال دیگر چشم‌های هر بینند‌ه‌ای را به خود خیره کرده است. در حالی که هنوز تعداد گسترده‌ای از راهپیمایان در میدان معلم قرار دارند انتهای این جمعیت گسترده به مسجد رسیده است.

همه از زن و مرد تا پیر و جوان، دانش‌آموز، کارمند، کارگر، بازاری، دانشجو آمده بودند تا جشن چهلمین پیروزی انقلاب و باصلابت بودن و پابرجا بودن آن را به رخ جهانیان بکشند.

نمایش عزت و اقتدار در راهپیمایی آشتیانی ها

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی چهلمین یوم‌الله 22 بهمن امروز با حضور مردم متدین، انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار آشتیان از میدان ازادی به سمت خیابان جمهوری اسلامی تا مصلی آیت الله دانش آشتیانی در حال برگزاری است.

مردم شهیدپرور آشتیان با سر دادن شعارهای «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله»، « فاطمیه آیینه قرآن بود، الگوی هر زن مسلمان بود»، «راه حسین زهرا هیهات مناالذله»، «راه امام امت هیهات مناالذله»، «شعار ملت ما هیهات مناالذله»، «الله‌اکبر، الله‌اکبر»، «اصالت انقلاب ز نور ایمان بود، ضمانت راه شهیدان بود»، «ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و غیره، اعلام کردند که حافظ خون شهدا هستند و نمی‌گذارند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

خروش طلایه داران بصیرت در چهلمین بهار انقلاب توسط مردم زرندیه

دقایقی پیش راهپیمایی با شکوه مردم شهر مأمونیه از مسیر میدان شهرداری به سمت بلوار شهید چمران(ره) حرکت می کنند،همچنین مردم شهر زاویه مردم از مسیر مسجد جامع زاویه به سمت گلزار شهدای زاویه در حرکت هستند.

سیل خروشان مردم زرندیه در سراسر شهرستان ها و روستاها از نخستین ساعات اعلام شده با شور و حالی خاص برای حمایت از نظام اسلامی به سمت گلزار شهدای انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

حضور یکپارچه شازندی ها در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مردم شازند که از ساعت‌ها قبل در مسیر راهپیمایی تجمع کرده بودند با آغاز راهپیمایی در اجتماعی بزرگ از مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت خیابان انقلاب تا مصلی شهر حرکت می کنند و شعارهای مرگ بر آمریکا, مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

مردم شهرستان شازند و روستاهای تابعه آن در قالب اقشار مختلف از زن و مرد، شهری و روستایی کارگر و کارمند، دانش‌آموز و دانشجو، استاد و معلم، بازاری و کاسب و همه و همه آمده اند تا بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب و آرمان های امام و شهدا اعلام کنند.

شکوه تماشایی مردم غیور خنداب در چهلمین بهار انقلاب

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم غیور خنداب همایش تماشایی را در حمایت از انقلاب و نظام به تماشا گذاشتند،مردم خنداب از آغازین ساعت‌های امروز در سراسر شهر و روستاهای تابعه خنداب آمدند و به ندای ولی امرشان لبیک گفتند تا ثابت کنند که هیچ‌گاه نظام و انقلاب تنها و بدون پشتوانه نیست.

این مراسم حضور پررنگ ورزشکاران، هنرمندان، بسیجیان، جوانان و نوجوانان، کودکان، زنان و مردان را شاهد است که از مسیر میدان طبیعت به سمت خیابان آیت الله غفاری تا میدان امام حسین(ع) حرکت می کنند و آمده‌اند تا با فریادها و شعارهای خود بر چهلمین برگ از تاریخ انقلاب اسلامی مهر تایید بزنند.

فراهانی ها سر قرار عاشقی در ساعت بصیرت حضور یافتند

مردم ولایت‌مدار و انقلابی فراهان در شهرهای فرمهین، سلیم آباد و خنجین امروز با حضوری گسترده و مثال‌زدنی حضور خود را به رخ جهانیان کشیده و با بصیرت در میدان مقابله با دشمن در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن حضور یافتند.

فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان، روحانیان، بسیجیان، ورزشکاران، خانواده‌های معظم شهدا، احزاب سیاسی، اصناف و بازاریان، جامعه دانشگاهی، فرهنگیان، کارمندان، جوانان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در این مراسم تماشایی و در این برهه حساس حضور گسترده و حداکثری داشتند.

ارسال نظرات