خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد:

انقلاب اسلامی استوارتر، پویاتر و مستحکم‌تر از گذشته است

فرمانده سپاه اسدآباد گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال همچنان پویا و زنده و استوارتر از قبل در مسیر رو به رشد و تکامل خود در حال حرکت است.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

انقلاب اسلامی استوارتر، پویاتر و مستحکم‌تر از گذشته استسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال همچنان پویا و زنده و استوارتر از گذشته در مسیر رو به رشد و تکامل خود در حال حرکت است.

وی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران را پویایی، نشاط و استواری آن در حرکت رو به تکامل دانست و گفت: دشمنان این نظام از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را علیه کشور و ملت مسلمان ایران انجام دادند و سعی کردند با تحریک اقوام مختلف، فعال کردن گروه‌های تروریستی داخلی، تحمیل کردن جنگ هشت ساله، طراحی کودتا و اعمال تحریم‌های همه‌جانبه و مستمر در مقابل حرکت این انقلاب و پیشرفت آن بایستند اما انقلاب اسلامی ایران همچنان استوار و برقرار به پیش می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی بی‌نظیر از مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کرده است، افزود: پیش از انقلاب اسلامی شاید وجود مردم سالاری مبتنی بر دین و آموزه‌های الهی قابل تصور نبود اما به رهبری امام(ره) نظامی بر اساس ارزش‌های دینی و الهی و با اتکا به آرای مردم پایه‌ریزی شد تا این فکر که سیاست همواره توأم با فریبکاری دروغ و امثال اینها است باطل شود.

وی تأکید کرد: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از دیگر رخدادهای مشابه متمایز کرده این است که سیاست را به خدمت معنویت در آورده است و در واقع سیاست و دیانت را توأم کرده و در مسیر تعالیم انبیای الهی قرار داده، بنابراین با نفوس انسان‌های پاک سازگاری بیشتری دارد و رمز ماندگاری و پویایی نظام اسلامی ایران نیز همین است.

الیاسی اظهار کرد: کشورهای غربی همزمان با ادعاهای حقوق بشری بدترین جنایت‌ها را علیه بشریت انجام داده و می‌دهند
اما مسیر حرکت و جغرافیای سیاسی جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که هم جهت با ارزش‌های الهی و دینی و آموزه‌های انبیا و ائمه(ع) همواره حامی مظلومان جهان بوده و بر این اساس از اول انقلاب اسلامی از مردم مسلمان فلسطین از حرکت جبهه مقاومت و از مظلومان و ستمدیدگان در برابر ظالمان دفاع کرده است.

وی ادامه داد: پیام جمهوری اسلامی ایران پیام خاصی است که بر پایه ارزش‌ها و هنجارهای متعالی استوار است و اکنون می‌بینیم که جوانان پاک ضمیر کشورمان که حتی سال‌های اولیه پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند چگونه پرشورتر از اوایل انقلاب در مسیر ارزش‌های الهی گام برمی‌دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر هم‌صدایی و همنوایی یک ملت را در پیروی از ارزش‌های الهی و پاسداری از آن را نشان خواهد داد و بدون شک شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هر آنچه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیانجامد عبادت است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی عزم راسخ دارد و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان، به خصوص کشورهای سلطه‌گر نشان خواهد داد که توطئه‌ها و تحریم‌ها در این مردم اثرگذار نیست و مردم ایران سختی‌ها را تحمل می‌کنند اما از اهداف الهی خود دست بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار