خبرهای داغ:
به مناسبت ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه سپاه امام علی ( ع) تاکستان صادر شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در بیانیه سپاه امام علی(ع) تاکستان به مناسبت 22 بهمن ماه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) در ادامه هدایت های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه ای (دامه ظله) منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
در بیانیه‌ای فوق، ضمن دعوت مردم شریف شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه امروز انقلاب را عرصه نمایش اقتدار نظام و ملت ایران برای حفظ ارزشها و مقاومت اسلامی و ناکامی آمریکا دانست.
در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) درادامه هدایت های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه ای (دامه ظله) منشا تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است. با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ علیرغم توطئه ها، بحران‌سازی ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوّهمان غربی و متحدان داخلی، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.
در این بیانیه آمده است: در شرایطی که دشمن بویژه آمریکا حیله گر در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود در پسابرجام و عملیاتی ساختن راهبرد نفوذ با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه وار، سست کردن اذهان نظام را دنبال می کند، برآحاد ملت و مسوولان کشور، فرض است با هوشیاری به رسالت خطیر انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ کرده، دشمن را مأیوس نماییم. چرا که انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: به یاری خداوند، مردم انقلابی، فهیم و ولایت مدار شهرستان تاکستان همراه با سایر مردم ولایی ایران اسلامی به مدد رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه نخواهد داد شیطان بزرگ و پادوهای تحت فرمان کاخ سفید و سرکردگان مکّار و خبیث آمریکا کمینگاه های جدیدی را در مسیر پیش روندگی انقلاب و ایران اسلامی طراحی و ایجاد نمایند، جمهوری اسلامی مسیر مبارزه با ظلم و استکبار را ریل گذاری کرده است و هم اکنون بسیاری از جهانیان را در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه راهبردی غرب آسیا با گفتمان خود همراه ساخته است.
در پایان این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که مردم شهرستان تاکستان، یوم الله ۲۲ بهمن را روزی مبارک برای تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز و ولی فقیه زمان، امام خامنه ای مدظله العالی و نمایش توانمندی خود به بدخواهان اسلام و انقلاب قلمداد می‌نمایند. لذا از مردم شریف شهرستان دعوت می شود در بزرگترین حماسه سیاسی کشور حضور یافته و همچون گذشته سربلند میدان باشند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها