خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم در جمع مردم آبیک بیان کرد:امریکایی ها با تفکرات انقلاب مشکل دارند و می خواهند که انقلاب و ملت ما نباشند و به چیز دیگری راضی نیستند.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۳۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رحیم نوعی اقدم از فرماندهان و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و محور مقاومت در نشستی که با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح و مسئولین در سالن شهید آوینی برگزار شد با گرامیداشت یادو نام امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و شهادت حضرت صدیقه طاهره بیان کرد: بعضی ها در کشور ما به انقلاب طوری نگاه می کنند که اگر ما در بعضی از مسائل کوتاه بیابیم ممکن است اتفاقی بیفتد و مسایل معیشتی ما فرق کند که البته این تفکر اشتباه است زیرا که دشمن ما از ابتدای انقلاب با ما دشمن است و با تفکرات انقلاب مشکل دارد و امریکایی ها می خواهند که انقلاب و ملت ما نباشند و به چیز دیگری راضی نیستند .
وی افزود:یکی از بزرگترین دلیل هایی که امریکا با ملت ما مشکل دارد بخاطر استقلال کشور ما است و زمانی که انقلاب ما پیروز شد شرایط به گونه ای بود که هر ملتی که انقلاب می کرد باید یا به سمت غرب یگرایش پیدا می کرد و یا به سمت شرق ولی ملت ایران یک قدرت سومی را به وجود اورد.
سردار نوعی اقدم خاطر نشان کرد: کشور ما مستقل است و در دنیا برای دفاع از انقلاب و مظلومین جهان و مقابله با مستکبرین جهان با هیچ احدی هماهنگ نمی کنیم و از کسی اجازه نمی گیریم و بعنوان یک قدرت برای جلوگیری از هر گونه دخالت نظامی از قدرت باز دارندگی بر خوداریم و به فضل الهی در هر نقطه از اقصی نقاط جهان که باشیم از منافع کشور خودمان دفاع میکنیم.
وی تصریح کرد: ما امروز قادریم برای دفاع از انقلاب اسلامی یک دنیا را برای جبهه بندی در مقابل دشمنان از همه جهات ایجاد کنیم ولی نباید مشکلات مدیریتی داخلی خودمان را به حساب آمریکایی ها بنویسیم در صورتی که گیر این امور دست خودمان است.
این فرمانده محور مقاومت افزود: سوریه ی تصرف شده و ویران شده واحد پولی اش در مقابل دلار چند هزار تومان جابجا شده است در صورتیکه در درون کشور خودمان این چنین نیست و موضوعات داخلی ما نیز ربطی به امریکا و دشمنان خارجی ندارد.
سردار نوعی اقدم در خاتمه متذکر شد: ساده ترین و عامیانه ترین سند پیروزی ما در سوریه این است که آنچه که ما می خواستیم در سوریه اتفاق افتاد و نه آنچه که استکبار جهانی می خواست و امریکا و هم پیمانانش به هیچ یک از خواسته هایشان نرسیدند و خون شهدای مدافع حرم و قهرمانی رزمندگان ما جواب داد و ادبیات توکل و توسل و اشک و عشق قدرت خودش را نشان داد و توانستیم دشمن را از میان برداریم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها