ویژه برنامه فجر حفاظت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، مراسمی با عنوان فجر حفاظت در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی چایپاره با حضور مسئولین شهرستانی و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم سردار صمدلویی از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان و حاضرین در عملیات والفجر 8 به بیان خاطراتی از این عملیات پیروزمندانه و موفقیت آمیز که مرهون اقدامات حفاظت و اطلاعات بوده پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس رزمندگان زحمات زیادی را متحمل شدند ولی چون هدف الهی و برای کسب رضای خداوند سبحان بوده و به امر نائب برحق امام زمان(عج) یعنی حضرت امام خمینی(ره) در این صحنه ها حاضر شدند به همین خاطر همه آن زحمت ها به رحمت تبدیل شده و نصرت الهی از اول انقلاب تا به امروز نصیب این ملت شریف و نجیب و ولایتمدار ایران اسلامی شده است.

این جانباز دفاع مقدس به همه مسئولین توصیه کرد که قدر این ملت شجاع، رشید و همیشه در صحنه را بدانند و هر چه در توان دارند برای خدمت به آنها به کار گیرند، چرا که مردم صاحب این انقلاب با عظمت بوده و هستند و رمز مایوس شدن دشمن از این نظام مقدس اسلامی خدمت بی منت مسئولین به مردم شریف ایران اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات