خبرهای داغ:
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت پیروزی انقلاب در کشورهایی همچون سوریه، لبنان، یمن و عراق دست ابرقدرت ها به ویژه آمریکا را کوتاه کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

ایران به برکت پیروزی انقلاب دست ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا را کوتاه کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین گرامیداشت «آیت الله میرشاهولد» و روز ملی ملایر با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت قدم در مسیر شهدا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده است، افزود: این موجب افتخار است که مردم ملایر روز خود را با انقلاب، امام راحل، روحانیت و فرزند امام گره زده است.

وی دستاوردهای انقلاب را عظیم و چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: پس از گذشت 1400 سال از انقلاب پیامبر اعظم(ص)، انقلاب اسلامی ایران در ادامه همان انقلاب و عاشورای حسینی اتفاق افتاد تا آنچه را در زمان رسالت پیامبر(ص) و امامت ائمه اطهار(ع) به ما رسیده بود، به دنیا برسانیم.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران چشم دنیا را در برابر بزرگانی که ناجی انسان ها هستند و می توانند در گرفتاری های امروز، جهان را نجات دهند، باز کرد و غبار را از چهره دنیا زُدود.

حاجی بابایی گفت: تمامی شهدای ما بر این هدف تاکید کرده اند و با تمامی مشقت ها، سختی ها و ناملایمت ها ایستادند تا اسلام ناب محمدی(ص) را معرفی کنند.

وی اسلام ناب محمدی(ص) را با اسلام آل سعود و آمریکا متفاوت دانست و اظهار داشت: اسلام واقعی آن است که تفسیر قرآن، اهل بیت(ع) و قیام عاشورا را نشان می دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سوالی مبنی بر اینکه آیا در 40 سال از عمر انقلاب موفق بوده ایم یا نه در بین مردم مطرح است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت پیروزی انقلاب در کشورهایی همچون سوریه، لبنان، یمن و عراق دست ابرقدرت ها به ویژه آمریکا را کوتاه کرده است.

حاجی بابایی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، دنیا فهمید که اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی متفاوت است و دشمنان اهل بیت(ع) را کنار زدیم و دوستداران اهل بیت(ع) را مستقر کردیم.

وی اضافه کرد: در اربعین حسینی کاری کردیم که در 1400 سال گذشته به این عظمت حرکت مردمی نداشتیم.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس دهم با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی میلیون ها جوان همچون شهید حججی تربیت کردیم ادامه داد: پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب این همه طوفان ها به کشتی انقلاب خورد، اما این کشتی تکان نخورد؛ چراکه لنگری به عظمت میلیون ها شهید همچون شهید حججی دارد.

حاجی بابایی گفت: میلیون ها انسان پاک باخته، متدین و انقلابی در این کشور زندگی می کنند و با وجود تحمل سختی ها، فشارهای اقتصادی و سوء مدیریت ها، امنیت کشور را در برابر آمریکا حفظ کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران حرارت خونشان را از عاشورا گرفته اند و دوستدار انقلاب، عاشورا، نظام و رهبری هستند افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی سختی ها، امروز توانست گام های بلندی در عرصه های مختلف بردارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه های برتر ایران در عرصه های دفاعی، موشکی، پزشکی، تولید و فناوری، سلول های بنیادین در دنیا خاطرنشان کرد: در تمامی زمینه هایی که اسلام و دستورات رهبر معظم انقلاب اجرا شده است، موفق عمل کردیم.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه اشرافی گری، رابطه با آمریکا و کوتاه آمدن در برابر ابرقدرت ها اسلام نیست تاکید کرد: دشمنان ما تمامی پیروزی های ما را در صحنه های بین المللی کتمان می کنند و نامی از آن نمی برند، اما لکه سیاهی که روی این آینه روشن نشسته است، تنها آن را می بینند.

وی با بیان اینکه شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کردیم گفت: ما در بیان چهره های انقلابی و موفقیت های انقلابی مان ضعیف عمل کردیم و نتوانستیم قله های بلندی همچون شهیدان تاجوک، حیدری و دیگر شهدا را به تصویر بکشیم.

به گفته وی داشته ها و دستاوردهایمان را باید به مردم بگوییم و اگر ملاک و معیارها را نزدیک به اسلام و انقلاب، انقلابی گری کردیم، به طور قطع اشکالاتی که امروز مردم ما را اذیت می کند، به مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب مرتبط نیست، بلکه به امثال من مربوط است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «آیت الله سیدمحمد میرشاهولد» رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و یکهزار و 100 شهید این شهرستان گفت: نامگذاری 21 بهمن ماه به نام روز ملی ملایر و به نام یک روحانی آزاده و انقلابی، نشان می دهد که انقلاب همچنان زنده و بانشاط است.

حاجی بابایی با بیان اینکه میدان داری و رهبری «آیت الله میرشاهولد» در دوران انقلاب برای همه ما شفاف و روش است بیان کرد: این شهید فرزند واقعی امام خمینی(ره) است و ملاک و معیارش در این راه اسلام و رهبری بود.

گفتنی است؛ مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر از سال 93 روز 21 بهمن ماه را به عنوان سالروز پاسداشت مرحوم «آیت الله سید محمد میرشاهولد» شخصیت برجسته و محوری مبارزات مردمی این شهرستان در دوران انقلاب به نام روز ملی ملایر نامگذاری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات