خبرهای داغ:
ياسر متانت
استاد حوزه و دانشگاه بيان كرد:
حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده ،دو گفتمان همت جهادي و مقاومت شهدا را رمز موفقيت در مقابله با جنگ تركيبي دشمن دانست.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۶۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس حوزه خانواده در مراسم یادواره شهداي دانش‌آموزي كه در چهلمين فجر انقلاب  در مدرسه شرف شهرستان گلپایگان برگزار شد بیان داشت: دانش آموزان سرمایه های علمی و معنوی و آینده سازان این مملکت هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه(س) الگوی همه زنان و مردان در همه عرصه هاست اظهار داشت : حضرت زهرای مرضیه (س) پس از غصب فدک، آرام ننشست ، با روشنگري مردم و گریه های خود و خطبه خواني سعی در بیداری و آگاهی مردم داشت و در واقع گریه های حضرت زهرا جنبه سیاسی داشت تا حقانیت حضرت امیرالمومنین(ع) را ثابت کند.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده ابراز داشت : در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم. در سال ۵۷ انقلاب یک نهال نو پا بود که کاشته شد و الان به یک درخت تنومند تبدیل شده است که این درخت تنومند ثمره خون هزاران شهید است و این درخت به راحتی توسط طوفان های مختلف نمی لرزد.دشمن تمام توانش را به کار گرفته که این درخت را از ریشه در آورد اما توان اینکه آن را تکان دهد ندارد .

وی خاطر نشان کرد: حدود ۲۲۰ هزار شهید  در راه تثبیت این انقلاب تقدیم این شجره طیبه شده است تا  امروز در چهلمین سال بالندگي آن، در امنیت و آسایش و آرامش جشن پيروزي را برگزار نماييم .

وی یاداور شد : حدود ۲۳ هزار نفر از ۲۲۰ هزار شهید، از استان اصفهان هستند که ۳۷۲ شهید از شهرستان گلپایگانند و از حدود ۵۶۰۰ شهید دانش آموز استان اصفهان ، شهرستان گلپایگان حدود ۸۰ شهید دانش آموز دارد .

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده در ادمه خطاب به دانش آموزان تاکید کرد : با درس خواندن کنار کسب معنویت، راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی گفت : ما معتقدیم بین شهدا و اموات فرقی وجود دارد شهدا زنده اند و اعمال و کردار و رفتار ما را می بینند ، شهدایی که عکس و یادواره شان انسان را متحول می کند ،شهیدان تاثیر گذاری هستند ، چرا كه یکی از آثار موجود زنده، تاثیر گذاری است .

وی بیان داشت: اردوهاي راهیان نور  و طي کیلومتر ها راه ،بخاطر شرافت و قداست یک محل و خاک و بخاطر انسان های بزرگی است که در آن خاک مردانه در برابر دشمن ايستادند..

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده اذعان داشت: در وضعیت کنونی دشمن تلاش می کند قلب و غيرت ما بمیرد ،در سال ۷۶ چنین فضایی حاکم شد و با دستور مقام معظم رهبری عطر راهیان نور و شهدای گمنام طنین انداز شد و جلوي اين تحرك شيطاني دشمن سد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده تاکید کرد : علم آموزي منهای تقوا و اخلاق و معنویت به جایی نمی رسد .

وی گفت : مسئولین بشنوند مردم بخاطر ایمان و ارتباط با خدا  و غيرت ديني اجازه نمی دهند دشمن در خاکشان نفوذ کند.

وی افزود: آن زمان دشمن در خاک ما بود اما الان بواسطه فضای مجازی ، ماهواره و تلفن همراه در خانه های ماست.

وی عنوان کرد : نباید اجازه دهیم دشمن در قلب ما رخنه کند این قلب جای خداست و نباید غیر خدا را در آن راه داد.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی زاده ابراز داشت : گاهی برخي می گویند احساس می کنیم چادر سنگینی می کند شما مثل آن نماینده مجلس نیستید که چادر را باعث گردن درد و سنگینی بدانید، باید مقاوم باشید و یکی از رموز انقلاب اسلامی ایستادگی است ، می خواهند چادر از سر شما بردارند اما الگوی شما حضرت زهرا ست.

وی با بیان اینکه دو ویژگی تلاش و کوشش و پایداری و استقامت و توسل از ویژگی شهدا می باشد گفت : اکنون جنگ ،جنگ اقتصادی، فرهنگی، تربیتی است و در جنگ تركيبي دشمن باید همانند شهدا با توسل و مقاومت، ایستادگی کرد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها