رئیس موسسه غدیر شناسی با بیان سخنانی در باره ولایت گفت: ترویج مکتب ولایت با توجه به اینکه نظام کشوردر معرض تهدید و توطئه های دشمنان است ضروری و اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام سعید شاه آبادی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) و نیز سالگرد درگذشت حجت الاسلام سیدجلال یحیی زاده نماینده فقید شهرستان میبد در مصلی آیت الله اعرافی افزود: منبع صحبت در باره ولایت هم کتاب های اهل سنت می باشد و هم کتاب های شیعه و با بررسی این کتاب ها چراهایی به همه آنچه در این کتب چه شیعه و سنی بیان شده ، مطرح است.
وی با اشاره به روایت هایی که در کتاب ها در باب موضوع ولایت مطرح است توصیه در عهد بستن با حضرت فاطمه (س) برای دفاع از مقام ولایت کرد.
رئیس موسسه غدیر شناسی همچنین درس گرفتن از زندگی کسانی چون مرحوم یحیی زاده و ادامه راه شهدا را یادآورشد.
شهید گمنامی که در شهرستان تفت خاکسپاری خواهد شد نیز برای جند ساعتی مهمان مردم میبد در این مکان شد.
مردم میبد با ادای احترام نسبت به مقام شهید گمنام با او میثاق بستند در ادامه راه این شهید و همه شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.
از برنامه های این مراسم نمایشگاه عکس ، اجرای سرود ، نمایش و طراحی چهره شهید و مرحوم سید جلال یحیی زاده توسط دانش آموزان در محل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل مصلی آیت الله اعرافی بود.


انتهای پیام/د 
ارسال نظرات