خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به‌مناسبت 22 بهمن ماه آمده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخی کوبنده به تمامی توطئه‌گرها و تئوری پردازهای وابسته به استکبار و جیره‌خواران آنها که فهم درستی از ریشه‌دار بودن این انقلاب ندارند، خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخی کوبنده به تمامی توطئه‌گرهای استکبار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب پرشکوه اسلامی، سی و نهمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سر گذاشت و به رغم اراده بدخواهان و دشمنان، چهل ساله شد. مسیر نورانی که پشت سر گذاشتیم، سرشار از امیدها و بیم‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها، رویش‌ها و ریزش‌ها و حوادث درس‌آموز و عبرت‌انگیز بود. با هدایت‌های امام راحل عظیم الشان(رضوان‌الله ‌تعالی‌علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و پیشتازی روحانیت انقلابی و همراهی نخبگان و اندیشمندان جامعه و مشارکت آگاهانه و همراه با بصیرت مردم مومن وانقلابی، قله‌های افتخار و شکوه را در بسیاری از عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در نوردیدیم و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را در نصاب فرازمند و مقبولش در پیش روی جهانیان قرار دادیم. اکنون و در آستانه بیست ودوم بهمن و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) سرشار است، برای بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین جشن پیروزی در جهان، حاضر خواهیم شد.

مردم شریف و انقلابی ایران در حالی ۴ دهه از انقلاب اسلامی خود را سپری کرده و ورود به چهل سالگی آن می‌کند، که به جهانیان ثابت کرده‌اند اراده آنان برای پیشبرد انقلاب و حفاظت از دستاوردهای آن علی‌رغم دشمنی‌های فراوان به‌خصوص آمریکای جهان‌خوار، جدی و خلل‌ناپذیر است.

این اراده با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) بر حکومت ۲۵۰۰ساله نظام شاهنشاهی پایان داده و با استمرار رهبری فرزانه آیت الله خامنه‌ای بر تمامی موانع و مشکلات و بحران‌‌ها تاکنون فائق آمده و ان شاءالله امسال جشن چهل سالگی انقلاب با حضور انقلابی و با بصیرت مردم در روز ۲۲ بهمن بنابر فرمایش مقام معظم رهبری تماشائی‌تر از سالهای قبل خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخی کوبنده به تمامی توطئه‌گرها و تئوری پردازهای وابسته به استکبار و جیره‌خواران آنها که فهم درستی از ریشه‌دار بودن این انقلاب ندارند خواهد بود.

امروزه هدف دشمنان و غرب‌گراها وادار کردن نظام اسلامی به سازش و تسلیم در برابرغرب و برگشت به عقب می‌باشد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی چون بحران‌آفرینی و بزرگ‌نمایی مشکلات از طریق جنگ روانی و رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی گرفته تا توطئه‌های فیزیکی و ایجاد آشوب‌های خیابانی در کنار تحریم‌های شدید اقتصادی دریغ نخواهند کرد.

به یقین ملت مسلمان و شریف ایران پاسدار و حافظ نظام خود و دستاوردهای آن بوده و هست و هرجا لازم بدانند تا مرز ایثار و شهادت پیش خواهند رفت و نمونه آن را با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود. بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در این همایش بزرگ ملی و دینی شرکت کرده و از همه اقشار و دوستداران انقلاب دعوت به‌عمل می‌آورد تا بار دیگر با حضور انقلابی و معنادار خود دوست‌داران انقلاب و نظام را خوشحال و دشمنان و منافقان را مأیوس نمایند و ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و کارآمدی همچون گذشته یار و یاور باشند.

سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان / بهمن 1397       

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات