مسئول سیاسی سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیام‌آور بزرگی در نیمه دوم قرن بیستم بود.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

ستوانیکم پاسدار سعید اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان خاطرنشان کرد: هرسال در روز ۲۲ بهمن مردم ولایتمدار کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری در راهپیمایی شرکت کرده تا اعتقاد و حمایت خود را از این روز بزرگ و تاریخی حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

 

 وی با اشاره به داشتن اتحاد ملت ایران و فریب نخوردن دشمنان عنوان کرد: ملت شریف ایران دست در دست هم با اتحاد، توکل به خداوند متعال به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که برترین شاگرد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مجری فرمان‌ها الهی و امام امت است درراه به ثمر رساندن مقصد الهی قدم برداشته در مقابل دشمنان اسلام و ایران تا پای جان ایستاده فریب نیرنگ‌های رنگارنگ آن‌ها را نخورده مجذوب فرهنگ مبتذل آن‌ها نگر دیم تا نعمت پیروزی انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام بماند.

 

اکبری با تأکید بر حضور پاسداران و بسیجیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همه پاسداران و بسیجیان علاوه بر اندیشیدن تمهیدات موردنیاز و فراهم آوردن مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم مؤمن و انقلابی شهرستان در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن‌ماه امسال، خود نیز حضوری فعال و پررنگ داشته با حفظ صفوف محکم خود در میان مردم، در آستانه چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر جلوه‌ای از وحدت و انسجام دولت و ملت را به جهانیان و تمامی دشمنان و مستکبران نشان دهند.

 

وی در خصوص اهمیت حضور پرشور ملت انقلابی و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن افزود: تمامی دشمنان و مستکبرین جهان تبلیغات گسترده‌ای را به راه انداخته که ملت ایران چهل‌سالگی انقلاب خود را نخواهد دید. اما به فضل خداوند، به برکت خون شهدا، وجود رهبر فرزانه و حکیممان و مجاهدت ایستادگی مردم عزیز و مقتدر ایران اسلامی امروز ما، مقتدرتر و بزرگ‌تر از همه‌روزه‌ای قبل انقلابمان را جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات