خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز در یادواره روستای تفیهان شیراز گفت: با علم و آگاهی از زندگی حضرت زهرا (س) در تمامی زمینه‌ها الگوه بگیریم.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)شیراز در مسجد ابوالفضل(ع) روستای تفیهان در یادواره شش شهید این روستا گفت: شیعیان به داشتن اهل بیت(ع)افتخار کنند و با توسل به آنان مشکلات را می توان حل نمود و بهترین الگوه برای خوب زندگی کردن در این دنیا اهل بیت(ع)و فاطمه زهرا(س)می باشد.

وی تصریح کرد: وقتی زندگی ارزش پیدا می کند که مثل زندگی حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) باشد و الگوه گرفتن از زندگی ائمه اطهار برای همه گروهها و همه سن ها می باشد که به خوبی می توان از این ارزش در درست زندگی کردن استفاده کرد.

علیپور ادامه داد: زندگی حضرت زهرا(س)در همه زمینه های تربیت فرزند،همسرداری،با کمترین توقع زندگی کردن،تبعیت نمودن از ولایت و... الگوه می باشد چنان که حضرت زهرا(س)تا پای جان از ولایت دفاع نمود و در این را معروف است به شهیده را ولایت..

وی افزود: سند حقانیت شیعه مخفی بودن قبر مطهر بانو حضرت زهرا(س) می باشد چرا چون مخفی بودن به خواست و اراده حضرت زهرا(س) به مولا علی(ع) انجام شد چون می خواست حقانیت شیعه و حقانیت حضرت علی(ع)ثابت کند و با توجه به دو حدیث از پیامبر (ص)که همه مسلمانان قبول دارندکه پیامبر اکرم(ص)فرمود:خشنودی فاطمه(س)خشنودی من و اگر من خشنود شوم خدا خشنود شده است و اگر فاطمه ناراحت شود من ناراحت شده ام و خداوند هم ناراحت شده است و ناراحتی حضرت زهرا(س) همین بس که وصیت می فرماید مرا شبانه دفن کنید و مخفی بودن قبر حضرت زهرا(س)می توان جواب بسیاری از سوالات باشد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) ادامه داد: دشمن با تمام زور خودش تلاش کرد تا انقلاب به عمر به 40 سالکی خود نرسد چرا چون این انقلاب خاری در چشم استکبار و همدستانش می باشد و باعث شده تا این طور مورد عصبانی دشمنان خدا واهل بیت و قرآن شده است.

وی به اهمیت حضور در مراسمات انقلاب و خصوصا راهپیمائی22بهمن اشاره کرد و عنوان داشت:اگر امروز جشن 40سالگی انقلاب در هر مراسم و محافل این کار کمتر از عبادت و نماز و عزاداری نیست چون دشمنان عصبانی هستند و خداوند در قرآن سوره توبه آیه120مسلمین را به کار گروهی و تجمع علیه دشمنان دعوت می نماید و این حضور عبادت است.

علیپور تصریح نمود: امروز همه سرمایه گزاری دشمن بر روی مردم است و می خواهد تلاش کند از بیرون با قدرت رسانه و تحریو و فشار و از درون با نفوذ دادن عناصر بیگانه و وابسته تا بر روی مردم فشار نماید و مردم را ناراضی کند و نسبت به انقلاب ناامیدی و خستگی درست کنند.

این فرمانده سپاه در شیراز در یادواره شهدا روستای تفیهان شیراز گفت:شهدا جان خودشان را دادند تا امنیت و آرامش باشدو همه وظیفه داریم قدردان خون شهدا باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و امروز ادامه دهنده راه شهدا همانند دوران دفاع مقدس حضور در جبهه ها ی جنگ و جنگ نظامی نیست امروز باید با انگیزه ،امید و اعتقاد و خود باوری در برابر دشمن نیست آگاهی عمل نمودنند.

وی خاطر نشات نمود:ادامه دادن راه شهدا شناخت شهداست و برای اینکه راه شهدا را ادانه دهیم باید اهداف دشمنان را بشناسیم و برنامه داشته باشیم چرا که شهدا دشمنان را خوب شناختند و به موقعه عمل و با وی امروز ادامه دادن راه شهدا بصیرت،پیروی از ولایت و مقاومت در برابر دشمنان است و زمانی می توانیم مقاومت کنیم که بصیرت و اراده داشته باشیم و هشت سال جنگ و مقاومت به خاطره اراده مردم بود.

سرهنگ علیپور گفت: ان شاء ا... از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و وعده های حضرت امام(ره)ومقام معظم رهبری محقق خواهد شد و مهم در راه انقلاب ماندن در راه ولایت می باشد.

وی افزود: امروز بهمترین راهبرد دشمن ناامید کردن مردم است و ناامیدی باعث نارضایتی و نارضایتی باعث اغتشاش خواهد شد و باید آگاه باشیم فریب دشمنان اسلام را نخوریم و دچار غفلت زدگی در راه انقلاب نشویم.

علیپور خاطر نشان نمود: راه حل برون رفت از مشکلات کنونی تفکر انقلابی می باشدو و در همین راستا اقتصاد مقاومتی راحل برون رفت از مشکلات اقتصادی می باشد .

در این مراسم یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج اکبر آرام با روایتگری از شهید بی سر حاج شیر علی سلطانی حاضرین را به فیض رسانید و در انتها با اهداء هدیه از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد. .

روستای تفیهان در بخش مرکزی شهر شیراز دارای 7200نفر جمعیت در شرق شیراز واقع شده که در دفاع مقدس با اهداء6شهید و بیش از 50نفر جانبار و ایثارگر نقش ایقاء نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها