مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی، انقلابی فاطمی و ولایی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) مراغه با اشاره به پشتوانه مردمی و مذهبی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی فاطمی و ولایی است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی مصائبی افزود: انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ فاطمی بوده و با تکیه بر آن به پیروزی رسیده و اکنون شاهد بالندگی آن هستیم.
وی ادامه داد: این انقلاب هم اکنون در چهل سالگی خود به اوج کمال رسیده و شاهد باروری و به ثمر رسیدن دستاوردهای ارزشمند آن هستیم.
حجت الاسلام مصائبی اضافه کرد: این انقلاب فاطمی و ولایی در چهل سال اخیر کارهای بزرگی را به نتیجه رسانیده و دستاوردهای منحصر به فردی در حوزه های مختلف داشته است.
وی بیان کرد: غده سرطانی به نام طاغوت به برکت انقلاب اسلامی از درون جامعه زدوده شده و از بین رفت و اکنون شاهد چهره ای توانمند، جوان و اسلامی هستیم.
حجت الاسلام مصائبی افزود: اگر رژیم منحوس پهلوی چهل سال دیگر ادامه داشت، شاهد وضعیتی اسف بار در کشور بودیم زیراکه نظام ستمشاهی و نظام سلطه درصدد بودند که غیرت و دیانت را از این ملت بگیرند.
وی با بیان اینکه 22 بهمن به عنوان روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، استمرار خط فاطمی است ادامه داد: آحاد مردم با حضور در این راهپیمایی دشمن شکن، به شمن خواهند فهماند که با هیچ فشاری، اعتقاد و اعتماد خود به انقلاب و ارزش های آن را از دست نخواهند داد.
حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران از هر حزب و گروهی و نیز کسانی که عشق به نظام و کشورمان دارند از بزرگ و کوچک در این صحنه حضوری پرشور خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار