خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرق شیراز گفت: مشکل و اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه‌ای و اساسی است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرق شیراز که به مناسبت چهل سالگی انقلاب و سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 برگزار شد اظهار داشت: مشکل و اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه­ای و اساسی است.

سردار بوعلی بیان نمود: اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا به خاطر خوی استکباری آمریکا و خوی استکبار ستیزی جمهوری اسلامی است و طبیعی است که دنیای ظالمانه استکبار به رهبری آمریکا با دنیای عدالت خواهانه جمهوری اسلامی جمع نمی شود.

وی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ از سوی استکبار به رهبری آمریکا بر جمهوری اسلامی و سالروز غرور آفرین والفجر 8 گفت: دشمن با تجربه گرفتن از شکست های نظامی خود در مقابل جمهوری اسلامی، به این نتیجه رسیده است که از راه سخت امکان شکست و رویارویی با ایران وجود ندارد و بنابراین با تغییر مواضع خود بیشتر توان خود را در جنگ فرهنگی اقتصادی و به خصوص زمینه اقتصادی متمرکز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه خالص ترین حکومت صهیونیست در دنیا آمریکا است که توسط صهیونیستها رهبری و هدایت می شود افزود: اسرائیل منحوس نمونه کوچک دولت صهیونستی، تروریستی و ژاندارم آمریکا در منطقه است.

سردار بوعلی اشاره کرد: علاوه بر پیروزی در دفاع مقدس، طی 40سال ایستادگی توانسته ایم در زمینه های مختلف علمی نیز پیشرفهای شگفت انگیزی داشته باشیم که خود غربیها به این مهم اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه طی تحقیقات میانی که توسط موسسات پژوهشی غربی ها انجام گرفته است اذعان می کنند که ایران در زمینه نظامی رتبه هفتم جهان و دریایی رتبه چهارم و در قدرت رزمی رتبه پنجم دنیا را داد افزود: البته این موسسات اطلاع جامعی از توان علمی نظامی جمهوری اسلامی ندارند و با وجود عدم اطلاع جامع جمهوری اسلامی را در میان قدرتهای برتر دنیا معرفی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها