یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: الگوی 22 بهمن باعث نابودی و نقش برآب کردن تمام نقشه های دشمنان شده است،مردم ایران هر سال در 22 بهمن ماه پاسخی محکم و کوبنده به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی می دهند و بار دیگر وفاداری خود به نظام و رهبری مقتدر این کشور را ثابت می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۱۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام رستگاری از اساتید حوزه و دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با تشکیل انقلاب اسلامی و پایه گذاری آن کشور ایران به مرکزیت اسلام تبدیل شد،در حقیقت تفکر انقلاب اسلامی به دین اسلام اقتدار و عزت داد و ایران را به مرکز تمدن نوین اسلامی و زمینه را برای تربیت مادی و معنوی نیروی در تراز اسلام ناب محمدی فراهم کرد.

وی افزود: امام در مبانی تفکر انقلاب خدامحوری و برای رضایت خدا بودن را اصل قرار داد که تئوری آن را بر اساس ولایت الله تعریف کرد که به همین منظور تشکیل جمعیت حزب الله توسط انقلاب اسلامی رقم خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان دین با روی کار آوردن رژیم های طاغوتی که عمدتا دست نشانده های خودشان بودند می خواستند این چراغ هدایت ایران اسلامی را خاموش کنند و هر رژیمی که در ایران می آوردند برای ضربه زدن به ماهیت کشور آن را غرق در فسادهای مختلف می کردند،آنها با خاموش کردن این نور هدایت می خواستند وضعیت بشریت را به قبل از اسلام بازگردانند.

وی افزود: به عنوان نمونه در رژیم پهلوی قبل از انقلاب کشور از هر نظری وابسته به بیگانگان بود،عرصه سیاسی و اقتصادی مستقیم زیر نظر آمریکا و انگلیس هدایت می شد به طوری که شاه ایران استقلال کوچکترین تصمیم هم نداشت،آمریکایی ها در زمین های کشاورزی ایران محصولات ناب می کاشتند و خودشان صادر می کردند،از نظر فرهنگی هم کشور را به فرقه ضاله بهاییت سپرده بودند که فقر فرهنگی و فساد اخلاقی در رده های گوناگون بیداد می کرد.

این روحانی برجسته اخلاقی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت مطلقه فقیه و مبتنی بر نظام مردم سالاری دینی همه چیز را طبق نظر دین مبین اسلام در کشور شکل داد و کشوری که در زمان طاقوت بر مبنای احساسات و هوس و طمع آمریکایی ها اداره می شد به کشوری اسلامی مبنی بر مردم سالاری دینی تبدیل شد که مردم خودشان بتوانند برای خود در مدیریت کشور تصمیم بگیرند و استقلال سیاسی در داخل را به معنای واقعی کلمه محقق ساخت.

وی افزود: در بحث اقتصادی کشوری که در زمان پهلوی به مصرف گرایی و وابستگی اقتصادی معروف بود به یک کشور مقتدر در تولید و صادرات تبدیل کرد و امروز ایران اسلامی با تکیه بر اراده مردم و تلاش آنها در همه زمینه ها خود کفا شده است.

این استاد توانمند حوزه تصریح کرد: در زمان پهلوی اداره کشور بر دست شاه بی لیاقت که عرضه تصمیم گیری در کوچکترین مسائل را نداشت اما در انقلاب اسلامی امروز رهبر جامعه به دست یک مرجع تقلید در جهان اسلام که مدبرِ حکیمِ فرزانه‌ای شناخته شده می باشد قرار گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک کارنامه با چهل سال پیروزی،عزت،سربلندی،اقتدار،استقامت،حرکت به سمت پیشرفت و عدالت در کنار تمام خرابکاری ها و توطئه های قدرت های غرب و شرق دارد که تاکنون نتوانسته اند به نقشه های شوم خود در ایران و در منطقه دست پیدا کنند و با یاری خداوند متعال از این به بعد هم نخواهند توانست.

حجت الاسلام رستگاری تأکید کرد: الگوی 22 بهمن باعث نابودی و نقش برآب کردن تمام نقشه های دشمنان شده است،مردم ایران هر سال در 22 بهمن ماه پاسخی محکم و کوبنده به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی می دهند و بار دیگر وفاداری خود به نظام و رهبری مقتدر این کشور را ثابت می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته مشکلات معیشتی و اقتصادی در اثر سوء مدیرت ها در کشور وجود دارد که دولت مردان غیور و پر تلاش کشور باید مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی برای اداره کشور در نظر بگیرند تا بتوانیم از این پیچ تاریخی محکم و سربلند عبور کنیم.

 

ارسال نظرات