خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی:
کد خبر: ۹۱۱۰۳۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان در بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه، مؤمن و انقلابی استان برای حضور پرشور، با شکوه و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 والفجر و لیال­العشر

دهه فجر و یوم ا... 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرفراز و آزاد جمهوری اسلامی ایران است. امام­ خامنه­ای­ (مدظله­العالی)

اراده باشکوه ملت حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی که در بهمن ماه 57 به ثمر نشست و نگاه تمام جهانیان را به سمت ایران معطوف کرد میراث گرانبهای سال ها ایستادگی و مبارز ملتی ستم دیده بود که به یاری خدا و ائمه اطهار سلطه دیکتاتور زمان خود را برنتابید و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پایمردی مردان و زنان و جوانان با برافراشتن پرچم استقلال کشور، نظام مردم سالاری دینی را به جامعه حاکم کرد.

22 بهمن سالروز عزت و غرور ملت ایران و رهایی آنها از چنگال ظالمان و سلطه گران است.

این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه باشکوه کربلا و یادآور روحیه آزادی خواهی امام حسین (ع) بود ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت.

اکنون با گذشت 40 سال از روزهای آغاز آن حرکت بالنده دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنها سر تعظیم فرود آورده اند. جامعه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یوم ا... 22 بهمن از مردم شهید پرور و انقلابی استان خراسان جنوبی که بارها وفاداری خود را نسبت به شهدا و امام شهدا اعلام نموده و آزادگی را به رخ جهانیان کشیده اند دعوت می نماید تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پیام خود را به قدرت های سلطه گر و غارتگر اعلام دارند که هرگز تسلیم نخواهند شد و بر سر استقلال و آزادی خود معامله نمی کنند.

                                                                               

 سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها