مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی استان:

یکی از نقاط ضعف جامعه مسلمانان پیروی ازشیطان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از حربه هایی که شیطان برای انحراف جامعه از آن بهره می گیرد به فراموشی کشاندن یادخداست؛اگر یاد خدا در زندگی از بین برود و کم رنگ شود،انسان آسیب پذیرمی شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان گفت:حضرت زهرا(س) درخطبه فدکیه، علل انحراف ونقاط ضعف مردم وجامعه‌ی پس از رسول خدا را بیان کرده است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که آن حضرت تلاش‌های فراوانی انجام دادتابه مردم بفهماندکه نقاط ضعف جامعه درچیست، چرا امیرالمومنین (ع) کنارزده شد، ادامه داد: یکی از نقاط ضعف جامعه‌ی مسلمانان پیروی کردن ازشیطان است.
 
حجت الاسلام اربابی افزود: براساس آموزه‌ی قرآن کریم اولین حربه‌ی شیطان، ایجاد کینه و نفرت است، متاسفانه امروز کینه‌ها زیاد شده وباعث دور شدن قلوب از یکدیگر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان داشت: یکی ازحربه‌هایی که شیطان برای انحراف جامعه از آن بهره می‌گیرد به فراموشی کشاندن یادخداست؛ اگر یاد خدا در زندگی از بین برود و کم رنگ شود، انسان آسیب پذیرمی شود و از همین ناحیه است که سایر انحرافات شروع می‌گردد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:  جامعه‌ پس از رسول خدا، دومین مشکلش فراموشی یاد خدابود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار