بوشهر - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده و پرشور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های مهمی برای دوستان و دشمنان دارد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های مهمی برای دوستان و دشمنان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر با دسیسه‌ها و توطئه‌های کوچک و بزرگ دشمن روبرو بوده است که از آن پیروز بیرون آمده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه اجازه پیروزی به دشمنان نداده‌اند اضافه کرد: مشکلات و کمبودها مانعی برای مردم نبوده است و همواره و در همه شرایط از این نظام و انقلاب به خوبی حمایت می‌کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر در سایه ولایت‌مداری همواره در صحنه حضور داشته‌اند ادامه داد: امسال نیز جا دارد که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سالگی به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به نگاه دشمنان به میزان حضور مردم، همگان برای خلق حماسه‌ای دیگر وارد صحنه شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های متفاوتی برای دشمنان و دوستان انقلاب دارد افزود: این حضور نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه در میان میدان حضور دارد و صحنه را خالی نمی‌کند و راه را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی باعث دلگرمی دوست‌داران انقلاب می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه  نوع تهدیدات و رفتار دشمن متمایز از گذشته است، ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر خواهد بود.

امام جمعه قم تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این پیام را دارد که ملت ایران در مقابل تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان خم به ابرو نمی‌آورد و عزت کشور، انقلاب و نظام همیشه سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها