خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، پیاده روی دست جات عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهراء(س) با حضور بسیجیان و هیات های مذهبی در هندیجان برگزار که عزاداران در ایستگاه های صلواتی مورد پذیرایی بسیجیان شهرستان در درب مسجدجامع و مسیر های حرکت عزاداران پیاده روی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

مسئول بسیج پیشکسوتان هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: امسال حضور بسیجیان پیشکسوت به همراه هیات های مذهبی و دیگر بسیجیان در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) فعال تر و بهتر از گذشته بوده که تجمع حداکثری در دست جات عزاداری بصورت پیاده روی جلوه خاصی به مراسم داده است.

وی افزود : مسیرهای حرکت دست جات عزاداری از نقاط مختلف شهرستان مشخص که پس از پیاده روی در هوای بارانی در مسجد جامع در یک نقطه جمع و شروع به عزاداری نمودند.

وی بابیان حضور بسیجیان پیشکسوت در مراسم عزاداری گفت: بسیجیان پیشکسوت با نظم خاصی بصورت دست جات در کنار هیات های مذهبی قرار گرفتند و شروع به عزاداری نمودند که در این باره ایستگاه صلواتی بسیجیان از تمام عزاداران خواهر و برادر به شایستگی در هندیجان پذیرایی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها