‍ دو تیم تیزهوشان و کمال‌الملک در مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزان مقطع متوسطه دوم پسران شهرستان تربت‌جام به ایستگاه پایانی رسید.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کارشناس مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش تربت‌جام با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در قالب ۱۹ تیم متشکل ازواحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم پسران شهرستان تربت‌جام برگزار شد.

امیرعلی یوسفی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده به‌قیدقرعه در چهار گروه در سالن ناحیه مقاومت سپاه به رقابت پرداختند و پس از پایان دور مقدماتی سرانجام ۸ تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله حذفی چهار تیم دبیرستان نمونه ابن‌سینا، شهید مهدی زاده، کمال‌الملک و تیزهوشان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که در این مرحله دو تیم تیزهوشان و کمال‌الملک باغلبه بر حریفان خود به ایستگاه پایانی رسیدند.

وی اضافه کرد: در مرحله نهایی این مسابقات ابتدا دو تیم شهید مهدی زاده و ابن‌سینا دیدار رده‌بندی این مسابقات را برگزارمی کنند و دو تیم تیزهوشان و کمال‌الملک دیدار نهایی این مسابقات را به تصویر خواهند کشید.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش تربت‌جام یادآور شد: این دوره از مسابقات که مزین به نام شهدای دانش‌آموز است با مشارکت تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت سپاه و بسیج دانش‌آموزی، اداره آموزش‌وپرورش با شرکت دانش آموزان بسیجی مدارس برگزار که از بین دانش آموزان شرکت‌کننده و مستعد بعد از انتخاب توسط کمیته فنی مسابقات تیم منتخب فوتسال تشکیل و جهت شرکت در تورنمنت‌های دانش‌آموزی استانی آماده‌سازی می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها